Gjest Dole Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har en fetish jeg nok deler med ganske mange andre menn. Kan nemlig ikke få nok av kvinnens rumpe, og da særlig hennes anus. Har alltid tent på det, men etterhvert har det utartet. Det som skiller min kink fra mengden, er at jeg bare elsker når hun sitter på fjeset mitt, og dominerer/ydmyker meg. Synes det er frekt også hvis hun lukter/smaker litt også, men er nok ikke klar for lavement/scat og hva det nå heter. Noen ganger har jeg fått oppleve at hun fjærter mens hun sitter på ansiktet mitt. Kan ikke hjelpe for det, men jeg bare simpelten elsker det. Tror det er maktbalansen kombinert med hennes selvtillit (som lar meg komme henne så "nær"), som gjør at dette overgår det meste for min del. Synspunkter utover; æsj, pføy osv.... ?
Gjest StockDama Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hvorfor skal vi komme med synspunkter på det? Du liker det, dama di liker det. Hvorfor pirke i noe som fungerer for deg?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Mener StockDama med dette at Kvinneguidens sexforum bør nedlegges?
Dalila Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Hvis du liker det, og partneren liker det, så er alt vel. Hva andre mener spiller jo liten rolle. Jeg hadde ikke likt det noe særlig, men føler ikke noen grunn til å si æsj og pføy av den grunn.
Gjest *LADY DI rty* Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg bare elsker når han slikker meg bak. Synd det oftest skjer etter en fuktig natt ute.
mamut75 Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Du , må bare spørre om en liten praktisk detalj her : "facesitting" innebærer det at noen sitter med noens vekt på noens ansikt ? Blir ikke det vondt?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Du , må bare spørre om en liten praktisk detalj her : "facesitting" innebærer det at noen sitter med noens vekt på noens ansikt ? Blir ikke det vondt? Og upraktisk! Du skjønner sikkert at det er en sex ting.... Skulle man sitti med hele vekta så hadde det vært veldig upraktisk,hadde ikke fått utretta mye hvis dama hadde bretta musa over ansiktet med hele vekta oppå, eller om typen hadde sitti med staven i munnen din og full vekt. Det er vel heller at det ser sånn ut,derfor navnet.
Gjest mann_utloggetNÅ Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Mener StockDama med dette at Kvinneguidens sexforum bør nedlegges? Det tror jeg ikke hun mener. Hun bare illustrerer at det ikke ligger noe poeng i komme med synspunkter på noe han sier han liker, og som dama hans liker. Eneste poenget med hele start-innlegget er jo å lese andre KG'er som skriver om hvor deilig det er å slikke romper. I og med at fyren ikke vil ha noen negative kommentarer på det. Og da blir liksom hele innlegget til TS litt teit. Tror samme mann har skrevet titalls innlegg om dette før under andre nick. Men det er nå bare min antagelse. Hvis han vil ha synspunkter så må han tåle de synspunktene som går i motsatt retning av ham selv også. Selv har jeg rompefetish til tusen, men når han begynner å prate om smak og lukt blir det bare ekkelt. Slike mennesker har alvorlige problemer spør du meg. 1
Tabris Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 .Slike mennesker har alvorlige problemer spør du meg. Hvem er "slike mennesker"? Alle de som tenner på ting du finner ekkelt har altså alvorlige problemer? 1
Gjest Dole Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Hehe Latterlig! At jeg er trådskaper for liknende temaer er ikke mindre sannsynlig enn at du er StockDama uinnlogget. Forutintatthet/stengsler/fordommer, er ord som slår meg. Faktum er at jeg aldri har vært på denne siden før forleden, da jeg googlet temaet. Er visst ikke alene i verden med disse lystene later det til. Personlig bruker jeg sjelden: " Selv har jeg rompefetish til tusen, men når han begynner å prate om smak og lukt blir det bare ekkelt. Slike mennesker har alvorlige problemer spør du meg", om andre menneskers lyster, så det er tydelig at vi er forskjellige på mer enn ett vis. Takk og pris for det. Smiler oppgitt
Gjest toby Skrevet 11. november 2007 #12 Skrevet 11. november 2007 Har en fetish jeg nok deler med ganske mange andre menn. Kan nemlig ikke få nok av kvinnens rumpe, og da særlig hennes anus. Har alltid tent på det, men etterhvert har det utartet. Det som skiller min kink fra mengden, er at jeg bare elsker når hun sitter på fjeset mitt, og dominerer/ydmyker meg. Synes det er frekt også hvis hun lukter/smaker litt også, men er nok ikke klar for lavement/scat og hva det nå heter. Noen ganger har jeg fått oppleve at hun fjærter mens hun sitter på ansiktet mitt. Kan ikke hjelpe for det, men jeg bare simpelten elsker det. Tror det er maktbalansen kombinert med hennes selvtillit (som lar meg komme henne så "nær"), som gjør at dette overgår det meste for min del. Synspunkter utover; æsj, pføy osv.... ? heldiggris, som har en sånn dame!! spesielt at hun fiser på deg!
Gjest toby Skrevet 11. november 2007 #13 Skrevet 11. november 2007 Jeg bare elsker når han slikker meg bak. Synd det oftest skjer etter en fuktig natt ute. HAr du prøvd å sitte tungt nedpå ansiktet hans slik at han ikke får puste? Det vil gi deg en god maktfølelse! Du kan begynne med 10 sek og forlenge etterhvert. Tror nok han vil like det!
Gjest *LADY DI rty* Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Høres deilig ut det der, men er kan jo være farlig dersom han ikke for puste, og ikke rekker å gi beskjed. Risikerer å kvele krypet jo *s* *LADY DI rty*
FrøkenJuliet Skrevet 12. november 2007 #15 Skrevet 12. november 2007 Dette er nok ikke så uvanlig, et lite søk på nettet viser hvertfall det. Alle har sine forskjelige fetisjer.
Mann35 Skrevet 12. november 2007 #16 Skrevet 12. november 2007 Å slikke en dameanus er da bare helt suverent... Det er noe som tenner meg noe sinnsykt men jeg går ikke lengre enn å slikke da...
Gjest toby Skrevet 13. november 2007 #17 Skrevet 13. november 2007 Du vil nok merke det når han begynner å sprelle for livet!
Gjest toby Skrevet 13. november 2007 #18 Skrevet 13. november 2007 Tor nok at nytelsen vil bli større om dere gjør det i edru tilstand. Tør du å vise han hvem som bestemmer og å overraske han?
Mann35 Skrevet 13. november 2007 #20 Skrevet 13. november 2007 Mannerompe..nam! Men liker damer å smake på mannerompe da? Må jo innrømme at den ene gangen fruen gjorde det på meg var det himmelsk... mmmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå