Gå til innhold

På min bryllupsdag var dette dumt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forloveren min hengte sin jakke over stolen fremme i kirka. Det ødelegger alle bildene i en gammel trekirke på gamle stoler. Med solen som lyser inn og treffer.... YTTERJAKKEN!

Kall meg gjerne hysterisk eller hva dere vil, men det var ikke så veldig fint og ødela mye av stemningen i de ellers så fine bildene..

Pappa kjørte bilen helt inntil kirketrappa. På alle bildene vises den gamle kirka, og fronten eller deler av fronten til pappas bil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Iler til og kaller Kitsune i overkant hysterisk*

Skrevet
Forloveren min hengte sin jakke over stolen fremme i kirka. Det ødelegger alle bildene i en gammel trekirke på gamle stoler. Med solen som lyser inn og treffer.... YTTERJAKKEN!

Kall meg gjerne hysterisk eller hva dere vil, men det var ikke så veldig fint og ødela mye av stemningen i de ellers så fine bildene..

Pappa kjørte bilen helt inntil kirketrappa. På alle bildene vises den gamle kirka, og fronten eller deler av fronten til pappas bil..

Er det ikke viktigst at du hadde folk som var glade i deg (altså pappa og forlover osv.) med i bryllupet, og at du har gode minner fra dagen? Ikke om bildene ikke er hundre prosent perfekte. Glem nå jakken og bilen og konsenter deg om alt det andre flotte du (forhåpentligvis) hadde på bryllupsdagen.

Skrevet

Hehehe huffameg..

Selv var jeg veldig gla for at jeg er dreven i photoshop da bryllupsbildene skulle gjennomgås.

Gjest StockDama
Skrevet

Grattulerer med overstått bryllup, og slike ting skal du ikke bry deg så mye med, om noen år så kanskje du ser på det som en morsom liten vri på bildene.

Eller du kan gjøre som gjest over, rediger det bort =D

Gjest Gjest_nygift_*
Skrevet

Det hadde jeg blitt skuffet over også :klemmer:

Skrevet

Kjenner til sånne tabber... da jeg ble konfirmert tok vi bilder med havet flott i bakgrunnen, virkelig idyllisk var det. Men når vi får tilbake tildene fra fremkalling så ser vi at 4 flotte telefonledninger har kommet med på ALLE bildene rett bak hodene våre.. kjempeflott... Forstyrrende ting kan ødelegge bilder ja.

Skrevet
Er det ikke viktigst at du hadde folk som var glade i deg (altså pappa og forlover osv.) med i bryllupet, og at du har gode minner fra dagen? Ikke om bildene ikke er hundre prosent perfekte. Glem nå jakken og bilen og konsenter deg om alt det andre flotte du (forhåpentligvis) hadde på bryllupsdagen.

Tråden heter "På min bryllupsdag var dette dumt..." ikke "På min bryllupsdag skjedde denne store tragedien" eller "Jeg skal aldri mer snakke med min forlover" eller "Tanken på bildene kommer til å ødelegge ekteskapet mitt"

Jeg synes det er greit med sånne tips jeg, det er små "tabber" som ikke er så viktige men som det tross alt er lett å unngå bare man vet det.

Skrevet

-min brudebukett datt fra hverandre.

Kjempedumt.

Skrevet

Det eneste jeg kommer på er at jeg ikke huska at en av gjestene ikke spiste kjøtt. Vi hadde skalldyr til forrett, og det hadde vært en veldig enkel sak å lage til en ekstra stor skalldyrtallerken til henne slik at hun fikk en hovedrett hun kunne spise også.

Ellers... ingenting dumt faktisk. Bare fin hele dagen.

Gjest Gjestemor
Skrevet

Jeg synes det var ganske dumt at min tilkommende forlot meg ved alteret.

Skrevet
Kjenner til sånne tabber... da jeg ble konfirmert tok vi bilder med havet flott i bakgrunnen, virkelig idyllisk var det. Men når vi får tilbake tildene fra fremkalling så ser vi at 4 flotte telefonledninger har kommet med på ALLE bildene rett bak hodene våre.. kjempeflott... Forstyrrende ting kan ødelegge bilder ja.

Noe av det samme skjedde i min fetter sin konfirmasjon. På alle bildene av bare ham var det en telefonledning som så ut som den gikk inn det ene øret hans og ut det andre, som om noen hadde tredd den gjennom hodet hans og hengt ham opp til tørk. "Nå når du er konfirmert er det på tide du blir tørr bak øra, gutt". Vi holdt på til å le oss ihjel da vi fikk takkekortet. De syntes heldigvis det var morsomt selv også.

Skrevet

Alle brudebildene vår ble skjeve.

Fotografen hadde klart å montere kameraet sitt skjevt på stativet, så verden sto på halv tolv. Ikke klarte han å reparere skaden når han kopierte heller.

Dermed tok vi det som så minst ille ut og brukte til takkekort, og ga blanke f... i å bestille forstørrelser.

For øvrig hadde vi en fantastisk dag! :)

Skrevet
Noe av det samme skjedde i min fetter sin konfirmasjon. På alle bildene av bare ham var det en telefonledning som så ut som den gikk inn det ene øret hans og ut det andre, som om noen hadde tredd den gjennom hodet hans og hengt ham opp til tørk. "Nå når du er konfirmert er det på tide du blir tørr bak øra, gutt". Vi holdt på til å le oss ihjel da vi fikk takkekortet. De syntes heldigvis det var morsomt selv også.

:hoho:

Skrevet

Vi hadde faktisk et sånt "uhell" med fotografbildene vi...

Det står en hvit varebil i mesteparten av bakgrunnen på de ellers så stilige bildene. (Skulle vært gamle byggninger og fin natur...)

Litt tabbe av fotografen! (Annerkjent og utrolig dyktig fotograf, egentlig!)

Heldigvis tok vi ikke så mange av bildene akkurat der.

Men det er litt synd, for hvis ikke kunne disse vært noen av de fineste bildene som ble tatt.

Gjest Gjest_Benedicte_*
Skrevet
Alle brudebildene vår ble skjeve.

Fotografen hadde klart å montere kameraet sitt skjevt på stativet, så verden sto på halv tolv. Ikke klarte han å reparere skaden når han kopierte heller.

Dermed tok vi det som så minst ille ut og brukte til takkekort, og ga blanke f... i å bestille forstørrelser.

For øvrig hadde vi en fantastisk dag! :)

Hehe, litt kjedelig det da.

Men et tips til dere som ikke har proffesjonell fotograf: ta bildene slik at det ikke blir helt nære bilder, for da er slike feil lett å rette opp i photoshop.

Skrevet
Hehe, litt kjedelig det da.

Men et tips til dere som ikke har proffesjonell fotograf: ta bildene slik at det ikke blir helt nære bilder, for da er slike feil lett å rette opp i photoshop.

Fotografen var både proff og erfaren. Slikt kan dessverre hende den beste, og vi slapp heldigvis å betale. Dette var også før den digitale fototidsalder, så det var ikke så mye å gjøre.

Skrevet

Vi glemte stort sett å ha buketten min med på bildene.Dumt. Og de serverte feil velkomstdrink,og det var bittelitt dumt,men etter 5 minutter ga jeg pokker i det. :)

Skrevet

Da søsteren min giftet seg så hadde mannen hennes tatt på seg feil dressjakke da de skulle skjære opp kaka. Han hadde egentlig ei lang dressjakke (sånn med to flipper nedover, vet ikke hva det heter) men da de skjærte kaka hadde han kort jakke. Det er det en del som har bemerket etter at de har fremkalt bildene sine :fnise:

Skrevet

Vi glemte heeelt og sjekke på kjøkkenet i lokalet vi leide, om de hadde alt vi trengte....

De hadde ikke vannmugger, ikke nok kluter og ikke gode kniver. Vannmugge problemet løste de ved og servere faris først også fylte de vanlig vann på flaskene etterhvert. He he..

Så tager man hva man haver...

Tror ikke jeg ofret de problemene en tanke den dagen. Jeg var i lykkerus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...