Gjest itla Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har fått fryktelig lyst på denne kåpen fra H&M etter at jeg så den på en dame i dag. Er det noen som har den/har prøvd dem, og som kan si noe om størrelsen - er den stor/liten i forhold til "normalen" hos H&M? Synes H&M-størrelsene har vært nokså schizofrene i år, og vil helst unngå bomkjøp når jeg kun bestiller ett plagg.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg synes den er normal i størrelsen, men litt ettersittende i overkroppen. Jeg bruker normalt str 40 i ytterplagg, av og til str 42 i H&M sine størrelser for at de ikke skal bli for trange over ryggen, og 40 er akkurat stor nok til at jeg får en vanlig bomullsgenser inni. Skulle jeg hatt en ullgenser eller noe tykkere, hadde jeg måttet gå opp en størrelse.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jo bare hyggelig. Det er en flott kåpe. Herlig farge.
Gjest Blåstrupe Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Hei. Akkurat en slik kåpe bestilte jeg men måtte sende den tilbake. Jeg er ikke så høy, ca 1,60, men spebygd og slank med former. Kåpen var i størrelse 38 og den ble for trang over brystet og skuldrene, arma var for lange og den spriket ganske mye ut over rompa. Det var ikke pent, så ut som teskjekjerringa, hihi. Men jeg kan tenke meg at den er pen på en høyere kvinne med "modellkropp". Farga var herlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå