Gjest Frysepulver Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Noen idéer? Har ikke møtt han på en stund, så er ikke så lett.
Quasis Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 (endret) Kommer jo litt an på hvilken prisklasse du tenker deg. Walkie Talkie er noe gutten min på 6 år ønsker seg. Ser de har det på Claes Ohlson til rundt 200 kr. Biler fra filmen Biler er veldig populært blant 1 klassingene her. Lynet Mc Queen etc. Fåes kjøpt i leketøysbutikker i masse forskjellige str og prisklasser. Endret 1. november 2007 av Quasis
Gjest Frysepulver Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Kommer jo litt an på hvilken prisklasse du tenker deg. Walkie Talkie er noe gutten min på 6 år ønsker seg. Ser de har det på Claes Ohlson til rundt 200 kr. Biler fra filmen Biler er veldig populært blant 1 klassingene her. Lynet Mc Queen etc. Fåes kjøpt i leketøysbutikker i masse forskjellige str og prisklasser. Det verste er at jeg har jobbet i en førsteklasse frem til nå, så er jo utrolig at jeg ikke har fanget opp noen tips der Tannfellinger, kjæledyr osv har jeg full kontroll på, men leker... Walkie Talkie er ikke dumt! Takk for tipset Tanken er rundt 200 kroner
Quasis Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Det verste er at jeg har jobbet i en førsteklasse frem til nå, så er jo utrolig at jeg ikke har fanget opp noen tips der Tannfellinger, kjæledyr osv har jeg full kontroll på, men leker... Walkie Talkie er ikke dumt! Takk for tipset Tanken er rundt 200 kroner Hehe..skjønner deg godt jeg da. Når gutten min skal i bursdagsbesøk til andre jevnaldrende, spør jeg altid foreldrene hva barnet ønsker seg/leker med. Synes det ofte er vanskelig jeg, selv om jeg har en på samme alder..
Orthia Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Min førsteklassing ønsker seg: Lego (Bionicle) Star Wars-greier Spill DVD klinkekuler treningstøy (f.eks. fotballtrøye) Tegnesaker Lekesverd Hot Wheels-biler Aktivitetsbøker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå