♥Mirella♥ Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 (endret) Kjolen jeg skal ha er helt hvit (noe lignende denne) Og så skal jeg få sydd meg kåpe siden jeg er vinterbrud, har tenkt på noe somdenne. Men så ble jeg litt usikker her... Bør kåpen være helt hvit den også, siden kjolen er hvit? Eller er det noen andre farger som er fine sammen med hvitt? (ikke ivory altså) Blir veldig glad for svar Endret 1. november 2007 av Tez
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Blir det fint med kåpe over en så fluffy kjole? Jeg ville i så fall gått for en i samme nyanse som kjolen, evt i en annen av fargene vi brukte i bryllupet (som du har på blomstene)
♥Mirella♥ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Blir det fint med kåpe over en så fluffy kjole? Jeg ville i så fall gått for en i samme nyanse som kjolen, evt i en annen av fargene vi brukte i bryllupet (som du har på blomstene) Må jo ha noe over kjolen, det kommer jo til å være 20 minusgrader Har testa litt i photoshop, synes ikke det gjorde noe. Jeg vil nok ikke ha farge på kåpen i den forstand, ikke rosa/grønn/blå liksom Og da blir sikkert hvitt finest.. Takk
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Trodde du tenkte på f.eks rød jeg Har du sett på slike kåper som er laget for vinterbruder? Med pelskant på? De er rålekre!! Men den må du selvfølgelig ta av inne. Jeg har bare litt problemer med å se for meg at en "innekåpe" som du viste blir fin til en annen kjole enn den er laget for. Men det ser du fort når du prøver
Lilith Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Ja, kjempestilig kjole! Jeg tenkte også med en gang at det kanskje ble litt vanskelig med en kåpe til en sånn kjole, og tenkte å foreslå å få sydd en jakke med pelskanter? Uansett - hvis det ikke er noen andre farger på kjolen/blomstene, ville jeg nok også safet med å velge hvit kåpe/jakke
Anea Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Ja, kjempestilig kjole! Jeg tenkte også med en gang at det kanskje ble litt vanskelig med en kåpe til en sånn kjole, og tenkte å foreslå å få sydd en jakke med pelskanter? Uansett - hvis det ikke er noen andre farger på kjolen/blomstene, ville jeg nok også safet med å velge hvit kåpe/jakke Kanskje går det an å sy inn en slags halvsirkel nederst for å stive av og få kåpen til å falle pent utenpå kjolen? Sånn som underskjørtene... Nå har ikke jeg snøring på design og sying, men det er jo mulig det går? Når det gjelder farge, så synes jeg ikke det er noe i veien for å velge en annen farge.
♥Mirella♥ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2007 Jeg har tenkt å ta den av inne uansett.. Er fint med pels, men det er så vaaaanlig Fant også denne, men innser at det kanskje kan være dumt å bestille uten å få prøvd den sammen med kjolen først.. Hehe, ser i hovedinnlegget mitt at jeg forklarte dårlig hva slags farge jeg tenkte på.. jeg tenkte på en lys farge, men eventuelt en litt "mørkere hvitfarge", hvis dere skjønner hva jeg mener. Ikke rødt nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå