Gjest Apple- i.i Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er det noen som har vært borti dette nettstedet før? Jeg blir skeptisk med én gang, selv om det selvsagt er fristende. Noen med erfaring?
Orthia Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ikke vært borti det, og bare det at websiden er full av skrivefeil, får meg til å avskrive dette som fulltendig useriøst.
Gjest Apple- igjen Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg reagerte også på dette, tydelig oversatt fra et annet språk av en eller annen som ikke er helt sterk i norsk. Hm...virker det for godt til å være sant, er det ofte det det er...
Gjest Gjest_Apple-_* Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Fant forøvrig linken hos denne karen, noen som kjenner til ham?
caso Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Den der er det bare å styre unna. Det som er for godt til å være sant, er som oftest det.. og ord-del-ing er en fin bil.
Paradokset Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 (endret) Veldig bra. Likte spesielt den "ønsket inntekt"-rubrikken. Tja......hva med 5.000.000.000? Endret 2. november 2007 av Paradokset
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 (endret) Det er enkelt - Det virker - Det kan virke for deg Okei, så det virker, og det kan virke? Endret 2. november 2007 av Britt Banditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå