Gå til innhold

Se hit, "møkkaforeldre"

Anbefalte innlegg

Gjest Forbanna igjen
Skrevet

Om du er en av dem som lar barna gå å tigge godteri på dørene så se nå til helvete og følg med dem ut på Halloween, så vi, vanlige borgere, slipper å vokne opp til et tilsmurt hus, postkasser, biler osv.

:kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass på blodtrykket, nå.

Skrevet

Ja dær har du for at barna ikke får dungevis med snop fra deg, fy du er slem!!! :lur:

Gjest Helen Parr
Skrevet
Om du er en av dem som lar barna gå å tigge godteri på dørene så se nå til helvete og følg med dem ut på Halloween, så vi, vanlige borgere, slipper å vokne opp til et tilsmurt hus, postkasser, biler osv.

Skriver under på dette.

Skrevet

Jeg er helt enig i at foreldre bør følge barna sine ut. Men, dette er litt vel å ta i, håper det er ren overfladisk frustrasjon, ellers håper jeg at du ikke har barn selv, for en SÅNN frustrasjon kan hverken være sunn for deg eller dine omgivelser!

Gjest Spadamen
Skrevet

Eg hadde nok blitt meir sint enn trådstartar om nokon hadde rørt bilen min ...

Men det er jo litt vanskeleg å måle sinthetsnivå over www- en, da.

Skrevet
Jeg er helt enig i at foreldre bør følge barna sine ut. Men, dette er litt vel å ta i, håper det er ren overfladisk frustrasjon, ellers håper jeg at du ikke har barn selv, for en SÅNN frustrasjon kan hverken være sunn for deg eller dine omgivelser!

Jeg tror det er sunt å være sinna innimellom, og når aggresjonen kan få utløp på KG, tror jeg ikke dette vil skade trådstarters omgivelser. Jeg syns det er drøyt å håpe at vedkommende ikke har barn på grunnlag av et innlegg i et forum.

Ellers er jeg enig med trådstarter, foreldre bør være med og holde oversikt over knepene så det ikke utarter seg til skadeverk.

Gjest ren samvittighet
Skrevet

Mine barn går halloween, og de ringer på, synger en sang, får godteri, kjeks, frukt o.l. og takker deretter pent og går videre. Så det kan ikke være mine barn du har møtt, eller de andre barna i mitt nabolag. Men jeg skjønner godt at det ikke er moro å få tilgriset hus, postkasser, biler osv. Her er det som ellers i livet noen få som ødelegger for de mange som ikke gjør noe galt. Og når man ikke vet hvem som har gjort faenskapet så er det sikkert lett å pakke alle barn i samme møkkasekken.

Skrevet

Her vi bor var det bare hyggelig med Halloween-barn på besøk.

Men hadde jeg våknet opp og noen hadde griset til hus og bil - da hadde jeg blitt rasende jeg også! Garantert!

Full støtte!

Skrevet

Otto...???

Gjest puselabb
Skrevet

Det er nok ikke alle steder det er "slemme" barn. Jeg har aldri opplevd annet enn hyggelige og litt forsiktige barn som takker når de har fått godteri. Et år glemte jeg at det var selve halloween-kvelden og hadde ikke noe knask liggende. Opplevde ingen knep fordet. Men så bor vi i et boligfelt litt utafor byen, der de fleste vet hvem hverandre er.

Skrevet

Jeg blir så forbanna på uansvarlige mennesker, men jeg sier dermed ikke at alle er uansvarlige. Noen barn er ufordragelige, men jeg sier ikke at alle barn er det. Men barna er de voksnes ansvar og hadde det ikke vært noe som heter Halloween, så tror jeg faktisk at jeg hadde levert inn en anmeldelse. Kanskje jeg gjør det til neste år.

Skrevet
Jeg blir så forbanna på uansvarlige mennesker, men jeg sier dermed ikke at alle er uansvarlige. Noen barn er ufordragelige, men jeg sier ikke at alle barn er det. Men barna er de voksnes ansvar og hadde det ikke vært noe som heter Halloween, så tror jeg faktisk at jeg hadde levert inn en anmeldelse. Kanskje jeg gjør det til neste år.

Jeg hadde gjort det uansett, fordi det faktisk er hærverk.

Skrevet
Jeg hadde gjort det uansett, fordi det faktisk er hærverk.

Helt enig i denne. Blir vel vanskelig å få igjen deler av summene på forsikringa også uten anmeldelse.

Skrevet

hei

kan got og skjone barna jeg når det finnes slike voksne

http://www.abcnyheter.no/node/54851

syns nesten hun burde fåt huset nedgriset jeg, hun kunne jo bare ha slåt av utelampen eller ikke åpnet dete var unodvendig :kjefte:

likevel mener at og grise ned et hus og postkaser og biler er lit droyt jeg at det kan vere noe grenser

1 eg = knep

20 eg = hærverk

hilsen

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna av ett egg også, jeg.

Nei til frekke drittunger.

Skrevet (endret)

Feil, Tule. Ett egg = hærverk. Punktum.

Ellers vet vi ikke hva som ligger bak fiskeslo-dama. Hun kan f.eks. være psykisk syk og inne i en dårlig periode. Jeg skjønner ikke at foreldre tør å la barna reke gatelangs og ringe på hos villt fremmede. En virkelig psyk person kan forårsake mye mer skade enn litt fiskeslo i godteposene, og stadig ringing på dørklokka (for øvrig er det mange unger som ikke nøyer seg med å ringe på - de står og dundrer på ytterdøra og drar i håndtaket dersom man ikke åpner) kan nok få personer som er i en sårbar periode til å bikke over totalt. Psykoser og drap er blitt utløst av mindre...

Endret av Wadjet
Skrevet

Må si jeg synes det er en bra ting der alle på forhånd har blitt enige, og ungene informert om at er det pyntet, kan man ringe på, er det ikke, så feirer de ikke Haloween, og vi lar dem være i fred.

Står det en gresskarlykt ute f.eks. så er det jo greit å ringe på. Da er nok de som bor der ganske forberedt.

Skrevet
Må si jeg synes det er en bra ting der alle på forhånd har blitt enige, og ungene informert om at er det pyntet, kan man ringe på, er det ikke, så feirer de ikke Haloween, og vi lar dem være i fred.

Står det en gresskarlykt ute f.eks. så er det jo greit å ringe på. Da er nok de som bor der ganske forberedt.

hei

der er jeg helt enog og trode det var slik

til wadjet og helen parr, ja jeg er helt enig i det du sier og jeg tenker og at hun kan vere forstyrret jeg gik lit langt i det jeg sa men vis det var et sted vor ale kjener ale sa burde forelderen ha vist det

nar det gjelder det med eg sa mener jeg at det faktisk er galt og kaste et eg pa et hus der man har slukket gårslampen og ike har pynt og vist at di ikke er med, men dersom di ringer pa og vedkomende apner og faktisk skjeler ut barna som dritunger sa mener jeg at han hun faktisk ma tale et egg pa veggen, det heter knask eller knep men jeg mener det er og ga for langt og kline ned hele huset postkasa og bilen

nar det gjelder det med og la dem ga alene sa er jeg faktisk enig :)

hilsen

Skrevet
http://www.abcnyheter.no/node/54851

syns nesten hun burde fåt huset nedgriset jeg, hun kunne jo bare ha slåt av utelampen eller ikke åpnet dete var unodvendig :kjefte:

For det første kan det jo godt hende hun hadde slått av utelampen, det står der ingenting om.

For det andre, ungene ber jo om "knask", og hva det er kan jo være et definisjonsspørsmål, kan hende damen er ekstremt glad i kokt fisk :sjarmor: (jeg kjenner opptil flere stykker som heller ville hatt kokt fisk enn all verdens annet "knask").

Jeg synes i grunnen det var litt festlig, jeg. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...