_____ Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 (endret) Vurderer å klippe meg sånn... Vanskelig å få til tro? Vedlegg fjernet pga reglene. Tabby, mod Endret 2. november 2007 av Tabby
Gjest :) Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Litt dårlig bilde, men det så ut som om det ikke var så gale. Om du er personen til å gå med "ekstreme" frisyrer. Men nå er jeg da vant med litt av hvert, siden jeg går på en skole med mange kunstneriske sjeler....
Tinelise Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 tror du blir misfornøyd om du tar med et bilde til frisøren og sier du vil se sånn ut. blir gjerne ikke helt sånn du hadde forestilt deg.. men jeg synes klippen i utgangspunktet var kul. jeg liker folk som tør å være utenom d vanlige på håret
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 tror du blir misfornøyd om du tar med et bilde til frisøren og sier du vil se sånn ut. blir gjerne ikke helt sånn du hadde forestilt deg.. men jeg synes klippen i utgangspunktet var kul. jeg liker folk som tør å være utenom d vanlige på håret mnja.. har erfart det før, at jeg ikke får klippen slik jeg hadde tenkt, men dette bildet er "nesten" av meg. (fant en som lignet meg, og photoshoppa. dama trodde det var meg, men kunne ikke huske sveisen. ) tanken er at det skal være veldig kort foran(6mm), med en jevn overgang til "spiky" bak. striper/highlights gidder jeg ikke. Har litt høye viker, tror det vil se best ut kort foran...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå