Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å bestille bøker fra Amazon.com for første gang i kveld, men i kassen etter at shipping adressen er registrert får jeg opp beskjeden: We`re sorry. The item can`t be shipped to your selected destination. You may either change the shipping adress or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button.

Hvorfor i all verden? Trodde ikke det var noe problem å bestille til Norge jeg? :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Mener at jeg har hatt litt problem med å bestille før fra amazon.com, derfor jeg har valgt å bestille fra amazon.co.uk istedet. Skal ikke si det sikkert, men kan det være sånn at de i utgangspunktet ikke sender til Norge?

Skrevet

I følge sidene deres så gjør de det, og har sett flere tråder her inne om brukere som har bestilt derfra.

Skrevet

Er det like billig hos UK da??? Kanskje jeg ikke bor sentralt nok i Norge?

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Prisen tror jeg kommer litt an på hva det er man skal kjøpe. Synes ikke det er spesielt dyrt på Amazon.co.uk jeg, men kan jo ikke sammenligne med .com siden jeg ikke har kjøpt noe derfra!

Skrevet

Jeg bestiller fra amazon.co.uk og er kjempefornøyd. Kjapp levering er det også. Sist bestilte jeg bøker en søndag og fikk dem levert på døra på onsdag. Det er ikke så galt, syns jeg.

Skrevet

Det er en god del artikler amazon.com ikke sender ut av USA. Det eneste jeg har fått til å bestille derfra er CDer og bøker. Klokker, smykker, kosmetikk, verktøy (!), kjøkkenutstyr etc sender de ikke. Jeg liker uansett .co.uk bedre, shipping går fortere, og prisene er som regel mye lavere enn her til lands, særlig på bøker, ettersom de ikke er tollbelagte. Men som en skrev over her, så er nok lønnsomheten avhengig av hva du bestiller. :)

Skrevet

Det ble så jeg bestilte fra UK, men prisene lå en god del høyere enn hos .COM så jeg måtte begrense meg litt. Spent på dette ja ;)

Skrevet

Har bestilt mye fra både Amazon.co.uk og Amazon.com, og vil, hvis jeg må, anbefale Amazon.co.uk. Rett og slett fordi de har billigere frakt, selv om varene til Amazon.com kan være dyrere. Men helst styrer jeg unna de to nettbutikkene, rett og slett fordi jeg synes de er ganske dyre i forhold til andre nettbutikker. Dessuten er det lang leveringstid, spesielt fra Amazon.com.

Mvh Yvonne :duskedame:

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet
Jeg forsøker å bestille bøker fra Amazon.com for første gang i kveld, men i kassen etter at shipping adressen er registrert får jeg opp beskjeden: We`re sorry. The item can`t be shipped to your selected destination. You may either change the shipping adress or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button.

Hvorfor i all verden? Trodde ikke det var noe problem å bestille til Norge jeg? :klø:

jeg har bestilt tannblekemiddel der flere ganger, og det har gått helt fint.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...