Mrs_M Skrevet 9. april 2003 #1 Del Skrevet 9. april 2003 Hei ! Noen som har vært på Sardinia, nærmere bestemt Alghero ?? Tenker å dra dit på bryllupsreise kombinert med Roma..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Skrevet 9. april 2003 #2 Del Skrevet 9. april 2003 He,he...nå skulle jeg akkurat inn for å spørre om det samme selv. Vi har bestilt to uker i juni, og lurer veldig på hvordan det er der. Syns det ser veldig bra ut i katalogen, men har ikke snakket med noen som har vært der. Så hvis det er greit så henger jeg meg på det samme spørsmålet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs_M Skrevet 9. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 9. april 2003 Ja, det ser ganske fint ut i katalogen Hvilket hotell har dere bestilt ?? Jeg har tenkt litt på Hotel Carlos V... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Skrevet 9. april 2003 #4 Del Skrevet 9. april 2003 Tror det heter Picale. Ganske nytt leilighetshotell (helt vanlig turiststandard), og rett ved stranden. Liker ikke gå ha lang vei til stranden! Tror det var 1-1,5 km til byen, ganske passe egentlig. Da bor du liksom sentralt uten å ha hele utelivet rett under soverommet ditt. Vi håper på å ta en tur til Korsika en dag. Dit har vi lenge hatt lyst til å reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs_M Skrevet 12. april 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 12. april 2003 Ingen som har vært der ???????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 28. april 2003 #6 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg og sambo skal også dit to uker i juni. Har kjøpt en Sardinia bok i dag. Skal ta en tur over til Korsika samtidig, tenkte vi. Si ifra hvis dere finner ut om noen andre steder der som det er verdt å avlegge et besøk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå