Mrs_M Skrevet 9. april 2003 #1 Skrevet 9. april 2003 Hei ! Noen som har vært på Sardinia, nærmere bestemt Alghero ?? Tenker å dra dit på bryllupsreise kombinert med Roma.....
Sun Skrevet 9. april 2003 #2 Skrevet 9. april 2003 He,he...nå skulle jeg akkurat inn for å spørre om det samme selv. Vi har bestilt to uker i juni, og lurer veldig på hvordan det er der. Syns det ser veldig bra ut i katalogen, men har ikke snakket med noen som har vært der. Så hvis det er greit så henger jeg meg på det samme spørsmålet jeg!
Mrs_M Skrevet 9. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2003 Ja, det ser ganske fint ut i katalogen Hvilket hotell har dere bestilt ?? Jeg har tenkt litt på Hotel Carlos V...
Sun Skrevet 9. april 2003 #4 Skrevet 9. april 2003 Tror det heter Picale. Ganske nytt leilighetshotell (helt vanlig turiststandard), og rett ved stranden. Liker ikke gå ha lang vei til stranden! Tror det var 1-1,5 km til byen, ganske passe egentlig. Da bor du liksom sentralt uten å ha hele utelivet rett under soverommet ditt. Vi håper på å ta en tur til Korsika en dag. Dit har vi lenge hatt lyst til å reise.
Mrs_M Skrevet 12. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2003 Ingen som har vært der ????????????????
Brudulja Skrevet 28. april 2003 #6 Skrevet 28. april 2003 Jeg og sambo skal også dit to uker i juni. Har kjøpt en Sardinia bok i dag. Skal ta en tur over til Korsika samtidig, tenkte vi. Si ifra hvis dere finner ut om noen andre steder der som det er verdt å avlegge et besøk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå