Gå til innhold

kasseroller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe nytt kasserolle sett,- men er helt blank på hvilke som er bra.

Kan dere anbefale noen?

Har hengt meg helt opp i hu dærre Rachael Ray sine kasseroller, synes di er knæsj :spise: (hu talkshow dama på tvn) :fnise:

Skrevet

Jeg syns Høyang Polaris er veldig bra.

Skrevet
Jeg syns Høyang Polaris er veldig bra.

Enig. De kan brukes til det meste.

Skrevet

Jeg er fornøyd med Ikea 365+.

Skrevet
Jeg er fornøyd med Ikea 365+.

Jeg er ganske misfornøyd med de stekepannene og kjelene jeg har hatt (har ikke lenger, kastet de...) fra IKEA, da jeg syns de bruker lang tid på å få jevn varme, og ikke holder godt på varmen heller.

Syns generelt de hadde dårlig kvalitet.

Gjest Badiane
Skrevet
All steel fra Høyang Polaris synes jeg er både fine og av god kvalitet.

Enig. Dessuten er kjeler fra Eva Trio veldig bra. Jeg foretrekker generelt sett kasseroller som har stålhåndtak, da de tåler maskinoppvask veldig godt.

Skrevet

Gastrolux. Dyrt men bra. Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet
Gastrolux. Dyrt men bra. Ingen over, ingen ved siden.

Hvem selger? Hvordan ser di ut ?

Skrevet
All steel fra Høyang Polaris synes jeg er både fine og av god kvalitet.

De likte jeg:)

Skrevet
høyang polaris sine er fantastisk bra=)

Jupp :)

Gjest Badiane
Skrevet

Jeg har en kasserolle fra Gastrolux, og den er super å bruke når jeg skal lage f.eks. havregrøt eller hvit saus. Jeg vurderer også å kjøpe en stekepanne fra dem. Til det meste av annen matlaging foretrekker jeg imidlertid stålgryter. De er veldig mye mer holdbare enn gryter med slippbelegg, og de kan dessuten i motsetning til Gastrolux-grytene vaskes i oppvaskmaskin. En annen ting man bør være klar over når det gjelder Gastrolux, er at de ikke kan brukes på induksjonsplater.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Veronica_*
Skrevet
Jeg skal kjøpe nytt kasserolle sett,- men er helt blank på hvilke som er bra.

Kan dere anbefale noen?

Har hengt meg helt opp i hu dærre Rachael Ray sine kasseroller, synes di er knæsj :spise: (hu talkshow dama på tvn) :fnise:

Ja, det har jeg og!! Vet du hvor man får kjøpt / bestilt den i Norge? Er litt for dyrt å bestille fra USA..

Skrevet

Høyang Polaris og andre kjente merker er veldig bra! Hvis du vil ha noe billigere, så ikke kjøp noen med altfor tynn bunn, da kan ting lett henge seg fast + at de er mye vanskeligere å vedlikeholde! Men hvis du følger litt med på kampanjer hos de store forhandlerne, type Jernia o.l., så har de stadig gode tilbud på kjente merker! Også kan du jo se på det som en investering - legg litt ekstra penger i de nå, og så kan du ha de nærmest for evig hvis du behandler de godt! :) Lykke til!

Skrevet

høyang polaris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...