ninnii Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg skal kjøpe nytt kasserolle sett,- men er helt blank på hvilke som er bra. Kan dere anbefale noen? Har hengt meg helt opp i hu dærre Rachael Ray sine kasseroller, synes di er knæsj (hu talkshow dama på tvn)
Gjest Neria Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg syns Høyang Polaris er veldig bra. Enig. De kan brukes til det meste.
Bokormen Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg er fornøyd med Ikea 365+. Jeg er ganske misfornøyd med de stekepannene og kjelene jeg har hatt (har ikke lenger, kastet de...) fra IKEA, da jeg syns de bruker lang tid på å få jevn varme, og ikke holder godt på varmen heller. Syns generelt de hadde dårlig kvalitet.
Gjest Helen Parr Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 All steel fra Høyang Polaris synes jeg er både fine og av god kvalitet.
Gjest Badiane Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 All steel fra Høyang Polaris synes jeg er både fine og av god kvalitet. Enig. Dessuten er kjeler fra Eva Trio veldig bra. Jeg foretrekker generelt sett kasseroller som har stålhåndtak, da de tåler maskinoppvask veldig godt.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Gastrolux. Dyrt men bra. Ingen over, ingen ved siden.
ninnii Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2007 Gastrolux. Dyrt men bra. Ingen over, ingen ved siden. Hvem selger? Hvordan ser di ut ?
ninnii Skrevet 2. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2007 All steel fra Høyang Polaris synes jeg er både fine og av god kvalitet. De likte jeg:)
Gjest Indo Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 høyang polaris sine er fantastisk bra=)
venus* Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 høyang polaris sine er fantastisk bra=) Jupp
Gjest Badiane Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 Jeg har en kasserolle fra Gastrolux, og den er super å bruke når jeg skal lage f.eks. havregrøt eller hvit saus. Jeg vurderer også å kjøpe en stekepanne fra dem. Til det meste av annen matlaging foretrekker jeg imidlertid stålgryter. De er veldig mye mer holdbare enn gryter med slippbelegg, og de kan dessuten i motsetning til Gastrolux-grytene vaskes i oppvaskmaskin. En annen ting man bør være klar over når det gjelder Gastrolux, er at de ikke kan brukes på induksjonsplater.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 Ingenting slår Saladmaster. Koster ca. 50 000, men knallbra! Not.
Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 14. mars 2008 #16 Skrevet 14. mars 2008 Jeg skal kjøpe nytt kasserolle sett,- men er helt blank på hvilke som er bra. Kan dere anbefale noen? Har hengt meg helt opp i hu dærre Rachael Ray sine kasseroller, synes di er knæsj (hu talkshow dama på tvn) Ja, det har jeg og!! Vet du hvor man får kjøpt / bestilt den i Norge? Er litt for dyrt å bestille fra USA..
Mazilla Skrevet 14. mars 2008 #18 Skrevet 14. mars 2008 Høyang Polaris og andre kjente merker er veldig bra! Hvis du vil ha noe billigere, så ikke kjøp noen med altfor tynn bunn, da kan ting lett henge seg fast + at de er mye vanskeligere å vedlikeholde! Men hvis du følger litt med på kampanjer hos de store forhandlerne, type Jernia o.l., så har de stadig gode tilbud på kjente merker! Også kan du jo se på det som en investering - legg litt ekstra penger i de nå, og så kan du ha de nærmest for evig hvis du behandler de godt! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå