Gå til innhold

Fetisjer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jo, men like fordømt er det jo bare et fåtall av dere jenter som faktisk BRUKER disse plaggene... Hvorfor det egentlig? Jeg vil heller snu på det du sier, og mener heller at det er dere som er kjedelige som ikke kler dere slik "alle" gutta liker dere.

Nei, jeg slutter meg til "alle" gutta her, ekte nylonstrømper med søm, holdt oppe av en sexy hofteholder, ingenting slår dette :-)

Helt enig!

Hvis dere jenter faktisk liker at vi tenner på dere er dette en sikker oppskrift. Ønsker dere ikke at vi skal bli kåte, kan dere jo bare fortsette med treningsbukser, lange vide skjørt og fotformsko!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes det er spennende å bruke plagg og ting som tenner ham, som f eks strømper og høye hæler, korsetter, vise kløft osv. Utstyr som tau, håndjern, mansjetter, pisk, litt klyper...

Sier gjerne ja til dominans og hardere sex, men smerte er ikke det viktigste. Jeg blir spesielt opphisset av å tenne han, erte han mens jeg er sjef og har kontrollen.

Alltid hyggelig (og pirrende) å lese slike innlegg som ditt. Jenter som bruker strømper, høye hæler etc. er topp. Lar du også strømpekanten komme til syne nå og da får du selvsagt en ekstra stjerne i boka!

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet

Liker strømper,jeg!

Noen ganger river han av meg strømpene og binder hendene mine med dem... :rødme:

Skrevet
Liker strømper,jeg!

Noen ganger river han av meg strømpene og binder hendene mine med dem... :rødme:

Dårlig gjort at han river dem av. Det er jo veldig sexy når du har dem på da----

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Deler av kroppen hans jeg tenner på:

-store manne hender

-manne armer

-en bred manne rygg

-en fin manne "sprettrompe"

-kraftige legger og lår

(heldig vis oppfyller den herlige samboeren min alle disse punktene) ;)

Av klær jeg kan ha på meg tenner jeg på:

-Nylonstrømpebukser, helst uten truse under..

-høye hæler

-miniskjørt/kjole

-klær man ikke trenger bh under

jeg tenner også på:

-at han river opp nylonstrømpebuksen før vi har oss

-å bli dominert

-å bli bundet/å binde

-riving i hår

-kloring

-kveling (med måte da..)

-spanking

-huggtenner/vampyrer

Endret av Sandbekken
Skrevet

Jeg har en s/m-fetisj, som jeg får levd ut i større eller mindre grad alt etter hvem jeg puler. Heldigvis har jeg en veldig dominerende kjæreste nå!

Elsker fint undertøy, strømper og strømpeholdere osv. Tenner på det selv, kan finne på å kle meg opp for å onanere foran speilet alene :sjenert: Og menn ser ut til å digge det og. Stripping er også en favoritt (både for meg og han).

Av "rare" fetisjer, så har jeg vært sammen med menn som har likt:

- Hele pysjamaser av den gammeldagse typen, med "luke" på rompa! Vi hadde analsex med dette slappe plagget på, merkelig opplevelse

- Truser med fransk åpning (kanskje ikke så unormalt, men jeg synes det ser passe sært ut)

- Leopardmønster (kanskje heller ikke så unormalt i undertøy etc, men denne fyren fikk ståpikk hvis jeg hadde på meg et skjerf i dette mønsteret)

- Strømper over knærne, ikke bare sexy nylonstrømper men også tykke - f.eks. fotballstrømper

- Klesklyper på brystvortene og ellers rundt på brystene

- Lek med kniver

- Sex med sko på (høyhælte of course)

- Gagging med obligatoriske rennende tårer

- Bli slått hardt i ansiktet, få blåmerker og sår av sexen (det liker jeg litt og.. :) )

- At jeg går i stor (stygg) t-skjorte uten undertøy, hvor rompa akkurat stikker litt utfor

Synes det er morsomt og fascinerende når menn bringer slike ting på banen, og alltid spennende å prøve ut nye ting - særlig når det tenner han MYE

Gjest Gjest_Caron_*
Skrevet
Helt enig!

Hvis dere jenter faktisk liker at vi tenner på dere er dette en sikker oppskrift. Ønsker dere ikke at vi skal bli kåte, kan dere jo bare fortsette med treningsbukser, lange vide skjørt og fotformsko!

Altså typisk norsk mao.

Gjest Gjest_eddie_*
Skrevet

Tja, hva tenner jeg på for noe rart, da....

En kjedelig ting er at jeg digger jenter i strømpebukser. Best er under buksa og hvis den synes eller at hun tar av seg buksa.

Ellers er kvinner i uniform deilig. Eller i mer tradisjonelle drakter eller gamle kjoler, sari, bunad, eller bad taste russian:D

En litt sær ting er hårete jenter. Hvis de har litte granne på armer, legger, full trekant og ubarberte armhuler er det full tennings. Spesielt på leggene. Ikke for mye. En liten veiviser er heller ikke å forakte!

Slå den!

Gjest Sandbekken
Skrevet
En litt sær ting er hårete jenter. Hvis de har litte granne på armer, legger, full trekant og ubarberte armhuler er det full tennings. Spesielt på leggene. Ikke for mye. En liten veiviser er heller ikke å forakte!

Slå den!

WOW! du er kul du! :D

Skrevet
Lugging, håndjern og slag i trynet og på rumpa, da besvimer jeg av nam!

brutalt med andre ord:)

Gjest Gjest_ola_*
Skrevet

Jeg tenner på høye tynne blondiner med langt hår. Bare jeg ser på hun på narvezen som sikkert er 180 blir jeg så kåt. Jeg er 169.

Og så tenner jeg på pupper

Gjest Langsyne
Skrevet

Vet at det er ganske vanlig å tenne på gutter som spiller et instrument som f.eks gitar, trommer, bass og diverse. Hva det enn måtte være. Eller har jeg tatt litt feil?

Men jeg trodde hvertfall ikke helt at det var helt meg, da jeg aldri har syntes det har vært noe annet enn imponerende om de er flinke, koselig å høre på og fint.

Inntil jeg faktisk så han jeg er forelsket i spille på elektrisk gitar med høytaler osv med kameraten sin i helgen. Jeg fikk for første gang smake saften i munnen pga dette her :P

Skrevet
Mine fetisher:

Lakk/lær

Spanking

Bondage

Bli dominert

Playrape

Og endel til.. ;-)

mhm ;)

Skrevet

hmm ja var det da.

-Sort hår eller veldig mørkt. Aner ikke hvorfor men synes det er så "nåty", vil bare ta hu i doggy og dra i håret!

-Akuratt passe pupper som jeg kan holde i hendene(ergo= ikke for store).

-sort øyenskygge(på fest).

-Spretten rumpe.

-Flørte med øynene.

-Snakke dirty.

-Slank.

-Dominere over henne og se att hun liker det.

-Litt "hard-to-get" (til tider) selv om jeg vet hu er kåt.

-Kvele (forsiktig) rundt halsen hennes til tider mens jeg kysser henne i nakken.

-stønnelyder.

-Feminin.

-Når hun steller seg ordentlig opp.

-Når jeg er i telefonen og jeg står å ser på att hun skifter og blir sjenert, fant jeg ut av i helgen.

-Legge merke til att "alle" ser på henne.

-Sånne blonde(?)truser og korsetter.

Lucky me har funnet meg ei som oppfyller alle mine punkter bortsett fra att hun er blond, men det er bagateller i det store og hele bildet, deilig jente :)

Skrevet

Jeg fantaserer om å prøve en sånn bukkake. Det tenner meg skikkelig. Men jeg aner ikke om jeg hadde blitt med om jeg fikk tilbudet.

Skrevet
Mine er:

Lange negler ( helst minst 1 cm. utenfor fingertuppene, men alt over 5 mm. er fint)

Damer som røyker med lange negler, hvis de gjør det damete og elegant

Stiletthæler

Strømper og strømpeholder

Strømper med søm

Kan skrive lange avhandlinger om noe av dette hvis noen er interessert.

Gjest Gjest_topsy_*
Skrevet

Jeg elsker å spare til laaaange negler får så å lakkere dem. Gutta på jobben vet å verdsette mine vakre nylakkerte negler.Ser at de studerer neglene mine hver gang de er lakkert,noen kommenterer også neglene mine.Jeg liker jo det.

Til sommeren skal jeg også ha lange tånegler og selvfølgelig lakkere dem,gjerne i ulike farger.Da skal jeg ha høyhælte sko med åpnen tå - å jeg gleder meg til sommeren!

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Selvsikre damer som liker å haaaaaaaa litt kontroll.

Sexy uttringninger, tettsittende og tynne klær så man kan se formen på puppene tydelig!

Gjest En av gutta på jobben
Skrevet
Jeg elsker å spare til laaaange negler får så å lakkere dem. Gutta på jobben vet å verdsette mine vakre nylakkerte negler.Ser at de studerer neglene mine hver gang de er lakkert,noen kommenterer også neglene mine.Jeg liker jo det.

Til sommeren skal jeg også ha lange tånegler og selvfølgelig lakkere dem,gjerne i ulike farger.Da skal jeg ha høyhælte sko med åpnen tå - å jeg gleder meg til sommeren!

Min favorittdame dette! Tankeeksperiment: Hvordan hadde du reagert hvis en av gutta ikke for sitt bare liv kunne motstå deg lenger, men stammende og rødmende (eller selvsikker og cool) hadde spurt om å få kysse hendene dine i en bortgjemt krok? Eller føttene/de høye hælene for den saks skyld?

Hvis neglene dine hadde vært perfekte nok etter min smak hadde dette vært min store drøm!!

Skrevet

Enig der, liker lange lakkerte negler .

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...