Gå til innhold

Fetisjer

Fremhevede innlegg

Gjest laila hansen
Skrevet
Det finnes mange sære fetisjer, og de fleste av oss har vel hørt om flere av de, og har sikkert flere selv:P Er også flere som er snakka om her inne.

La oss line opp alle fetisjer vi har/har hørt om å se hva som kommer opp. :eeeh:

Videoannonse
Annonse
Gjest laila hansen
Skrevet

Jeg elsker å svøpe den deilige nattkjolen min i råsilke over de bare skuldrene mine. Da blir jeg opphisset og er klar for det meste.

Skrevet (endret)
Gjest skrev:
Min fetish er å bli satt på plass med ris på rumpa om jeg er frekk eller kravstor eller ertete *S* Og selv om jeg er heterofil jente (muligens bi light) liker jeg også se på søte jenterumper (voksner jenter altså) :) Rumpefetish, det er det jeg har :)

Er du jente med søt rumpe, er det godt mulig jeg har studert den på gata 

Tror egentlig ikke jeg har noen kjempestore fetisjer..

Endret av Teriyaki
Skrevet

Jeg liker å klore litt på ryggen! Særlig hvis det er en heftig omgang misjonær... :sengekos:

Rygger er altså en ganske stor fetisj hos meg... Store mandige rygger er så flott! "tafse tafse" :sjenert:

Gjest Gjest_Arild_*
Skrevet

Sateng er min greie. Blir kåt av å se en pen dame med satengbluse, helst ikke BH under:) Flere som tenner på sateng?

Skrevet

Jeg er en mann, men når jeg ser en sort mann som går hånd i hånd med en hvit kvinne så blir jeg tent.

- Kvinner i ettersittende jeans med høye støvletter gjør meg kåt. .

- En rund kvinnerumpe med myke rumpeballer som duver når hun går gjør meg kåt.

En kombinasjon av alle disse tre og jeg er IN HEAVEN.

• 3 uker senere...
Skrevet

Som mann så blir jeg opphisset av å se en dame ha en pelskåpe henge løst over skuldrene.

Skrevet

Jeg liker huggtenner også!! Har alltid gjort det, vet ikke hvorfor. Høye hæler på meg og en deilig mannerygg også ...

:hjerter:

• 2 uker senere...
Gjest Lasse37
Skrevet

Ankelsokker er min fetisj......det finnes ikke noe så sexy som en naken jente som kun har på seg korte sokker - enten svarte/hvite eller mønstrete....mmm

Skrevet

Latex klær er min greie. Catsuits, kjoler, lange strømper og hansker, som sitter limt på en vakker kvinnekropp - oh my god så lekkert :gjeiper:

Har også sansen for lakk, korsetter og høye støvler.

Gjest Gjest_London_*
Skrevet

Jenter som spiser sjokolade mens de blir slikket eller knullet.

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_megselv_*
Skrevet

Jeg har en fetisj for pelskåper og det må være av ekte pels.

• 1 måned senere...
Gjest Stockinglover
Skrevet

Sikkert en ganske vanlig fetish, men lange mørke bruke eller sorte strømper (jo lengre jo bedre!) festet til strømpeholder, minikjole eller -skjørt samt høye hæler er en uslåelig kombinasjon. Dette kan jo også mer eller mindre brukes til daglig.

Gjest LanaLane
Skrevet

Slips er min store svakhet. Gjerne med hvit, nystrøket skjorte som MÅ bli så krøllete som mulig.

Liker veldig å leke "sjef-sekretær" med kjæresten min :sengekos:

Lugging, bli presset mot veggen og dominert er noe jeg tenner veldig på.

Nå synes jeg kjæresten min kan komme hjem altså....

Skrevet

Det er vel åpent for alle her....

Kort olaskjørt.

Nettingstrømper.

Undertøy generelt.

Håndjern.

Gstringtruser.

(klærne nevnt over er på damene. Håndjern kan også jeg bruke).

:-)

• 1 måned senere...
Gjest grunngunn`rainfet
Skrevet

Da er det vel sant som de sier da.. ..at kvinner sin dybdeforståelse for fetishme er noe skral. Si meg, har noen her noensinne opplevd skikkelig innsikt fra det kjønnet..? Kinky, ja. No problem. Mange kvinner er.. Wannabees..? Eller psykologer. Poenget er bare det at når endorfiner river & sliter etter en fysiologisk kjemi-formel hvor svaret er kjødelig eksatase.. ..den dimensjonen evner hun ikke helt å henge med til. Desverre vil jeg si. For kvinner, såvel som for menn..

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Caron_*
Skrevet
Ikke for å være kjip mot noen her nå, men...

...dere menn er kjedelige!

Det er jo bare den ene tingen dere tenner på alle sammen!

Strøper og høye heler!

Enig at det er sexy, men "alle" liker jo det..

Det er vel så vanlig at det knapt kan kalles en fetisj lengere.

Sjøl liker jeg og min kjære S/M, spanking (spes om jeg får styre pisken!)og generellt "Hard" sex.

Jo, men like fordømt er det jo bare et fåtall av dere jenter som faktisk BRUKER disse plaggene... Hvorfor det egentlig? Jeg vil heller snu på det du sier, og mener heller at det er dere som er kjedelige som ikke kler dere slik "alle" gutta liker dere.

Nei, jeg slutter meg til "alle" gutta her, ekte nylonstrømper med søm, holdt oppe av en sexy hofteholder, ingenting slår dette :-)

Gjest Gjest_trude_*
Skrevet

Jeg synes det er spennende å bruke plagg og ting som tenner ham, som f eks strømper og høye hæler, korsetter, vise kløft osv. Utstyr som tau, håndjern, mansjetter, pisk, litt klyper...

Sier gjerne ja til dominans og hardere sex, men smerte er ikke det viktigste. Jeg blir spesielt opphisset av å tenne han, erte han mens jeg er sjef og har kontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...