Gjest Gjest_jonna_* Skrevet 5. desember 2007 #41 Skrevet 5. desember 2007 runde lår som gnisser mot hverandre.. runde knær.. tynne strømpebukser.. lyse grå joggebukser som sitter tight rundt hoftene og går godt opp i rumpesprekken..
Ambivalent Skrevet 5. desember 2007 #42 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har nordlandsdialekt-fetisj. Litt merkelig, i grunn. Må påpeke at det er dialekten, ikke nødvendigvis menneskene, som jeg tenner på... Holder å høre en stemme på radioen.
Stocking lover Skrevet 8. desember 2007 #43 Skrevet 8. desember 2007 Jeg kjenner ikke så mange som syns det er no spesielt, faktisk. Tror den der er mer vanlig for menn som er 35+ år gam.. ehm.. unge. Jeg hører hjemme i kategorien "gamle menn" som tenner på strømper og høye hæler! Man da har dere jenter det veldig enkelt: ønsker du respons fra gamling tar du bare på deg miniskjørtet og lar gjerne skjørtekanten gli litt over strømpekanten så er saken biff! Hva de unge tenner på får du spørre dem om! God helg!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #44 Skrevet 8. desember 2007 Sateng fetish!! Elsker kjoler og bluser av sateng, blir helt topp, over en vakker kvinnekropp
Stocking lover Skrevet 10. desember 2007 #45 Skrevet 10. desember 2007 Ikke for å være kjip mot noen her nå, men... ...dere menn er kjedelige! Det er jo bare den ene tingen dere tenner på alle sammen! Strøper og høye heler! Enig at det er sexy, men "alle" liker jo det.. Det er vel så vanlig at det knapt kan kalles en fetisj lengere. Sjøl liker jeg og min kjære S/M, spanking (spes om jeg får styre pisken!)og generellt "Hard" sex. Det er dårlig gjort å si at vi er kjedelige fordi vi tenner på strømper og høye hæler. Dette behøver heller ikke bety at vi ikke tenner på andre ting også... Ellers må det jo være greit for jentene å vite at strømper og tilbehør er bankers! Dersom dere stiller i strømper for oss kan jo vite yte noe annet til gjengjeld!
Gjest downjacketboy Skrevet 11. desember 2007 #46 Skrevet 11. desember 2007 Dunjakker, glatte,blanke,myke finns ikke noe bedre å bruke.Er bare sexy å se damer/jenter bruke sånnt. www.downclub.net eller www.pbase.com/tine ta en titt oog du skjønner hva jeg mener.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #47 Skrevet 12. desember 2007 Jeg blir helt vill når jeg ser damer i bunad. Natta før 17 mai og konfirmasjoner og lignende klarer jeg ikke å sove. Haha, og dama veit det så godt så hu må på pur "F" bare sjekke om bunaden passer av og til :D Men fra spøk til revolver, 17 mai kan være en skikkelig påkjenning. Dama bare ler av meg. INGENTING er bedre enn sex når dama har på seg bunad!!! :juhu:
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #48 Skrevet 12. desember 2007 Kjetting mot kroppen, festet fast
Gjest Pax Skrevet 12. desember 2007 #49 Skrevet 12. desember 2007 Jeg blir helt vill når jeg ser damer i bunad. Natta før 17 mai og konfirmasjoner og lignende klarer jeg ikke å sove. Haha, og dama veit det så godt så hu må på pur "F" bare sjekke om bunaden passer av og til :D Men fra spøk til revolver, 17 mai kan være en skikkelig påkjenning. Dama bare ler av meg. INGENTING er bedre enn sex når dama har på seg bunad!!! :juhu: Det var jo litt søtt, da.
Gjest Pax Skrevet 12. desember 2007 #50 Skrevet 12. desember 2007 Kjetting mot kroppen, festet fast Funker det ikke bedre med stropper, synes du?
Stocking lover Skrevet 13. desember 2007 #51 Skrevet 13. desember 2007 Funker det ikke bedre med stropper, synes du? Enig med deg! Strømper festet med stropper er utrolig sexy.
Gjest Pax Skrevet 13. desember 2007 #52 Skrevet 13. desember 2007 Enig med deg! Strømper festet med stropper er utrolig sexy. Nå var det ikke akkurat det jeg siktet til, da. 1
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #53 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har nordlandsdialekt-fetisj. Litt merkelig, i grunn. Må påpeke at det er dialekten, ikke nødvendigvis menneskene, som jeg tenner på... Holder å høre en stemme på radioen. Jeg har det slik med svensk! Jenter som snakker svensk er helt himmelsk.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #54 Skrevet 13. desember 2007 Damerumpe med form :rødme: Gjerne stor rumpe,bare den har form.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 13. desember 2007 #55 Skrevet 13. desember 2007 (endret) kvinner i kjoler fra 1800 tallet. Endret 13. desember 2007 av Eugene Onegin
Gjest Pax Skrevet 13. desember 2007 #56 Skrevet 13. desember 2007 kvinner i kjoler fra 1800 tallet. Da liker du kanskje korsetter?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 13. desember 2007 #57 Skrevet 13. desember 2007 Da liker du kanskje korsetter? jeg innrømme i min skam at jeg liker det
Gjest Pax Skrevet 13. desember 2007 #58 Skrevet 13. desember 2007 Ok. Jeg liker korsetter jeg også, på meg selv.
Gjest Pax Skrevet 14. desember 2007 #59 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ikke listet opp mine: - Korsetter/historiske klær (på meg) - begynner kanskje å få en lakkfetish, kjæresten har det, jeg har blitt litt påvirka (på meg) - lett bondage - lett spanking
Stocking lover Skrevet 14. desember 2007 #60 Skrevet 14. desember 2007 Nå var det ikke akkurat det jeg siktet til, da. Unnskyld, men du er kanskje litt enig med meg likevel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå