Gå til innhold

Fetisjer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente/Kvinnerumpe. I ettersittende skjørt eller bukse. Med avtegning av trusen. String eller halv(!)string. Evt hipster. Fint å se bittelitt av trusen titte frem når hun bøyer seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jente/Kvinnerumpe. I ettersittende skjørt eller bukse. Med avtegning av trusen. String eller halv(!)string. Evt hipster. Fint å se bittelitt av trusen titte frem når hun bøyer seg..

Heller litt av trusa :rødme:

Gjest Gjest_Kalle_*
Skrevet

Sikkert noen som stusser men jeg elsker nylonkledte føtter, tær og hæl, vet ikke helt hvorfor men det gjør meg kåt :-)

Skrevet (endret)

Har hørt om mange rare fetisjer.. det nærmeste jeg kommer selv er vel uniformer.. liker menn (og damer) i uniform. Dessuten er jeg sko gal, og samler på høyhælte sko. Liker også strømper (da mener jeg stay-ups og strømper og hofteholder). Føler meg mere sexy, elegant og dominant når jeg bruker det. :)

Endret av FrøkenJuliet
Gjest Gjest_Lillian_*
Skrevet
Har hørt om mange rare fetisjer.. det nærmeste jeg kommer selv er vel uniformer.. liker menn (og damer) i uniform. Dessuten er jeg sko gal, og samler på høyhælte sko. Liker også strømper (da mener jeg stay-ups og strømper og hofteholder). Føler meg mere sexy, elegant og dominant når jeg bruker det. :)

Enig-føler meg sexy og dominant i høyhelte sko og strømper, og typen min tenner på det, så det er vel vår lite fetisj. Og med lekkert feminint undertøy til så klart.

Skrevet

Jenter i strømpebukse uten tvil. Ekstra spennende når strømpebuksa er under buksa og litt av strømpebuksa titter frem over buksekanten... Både tykke og tynne strømpebukser...

Heldigvis er kjæresten min glad i å bruke strømpebukse så jeg er en heldig mann. . Bruker det ofte, også under buksa når det er litt kaldt, og ofte kan gå rundt i bare strømpebuksa hjemme...

Hvis du synes jeg er sær så er jeg ikke alene om denne fetisjen.. langt i fra, mange som liker det..

alle tror jo at det er strømper og stay ups som er tingen, men ikke for meg, en sexy rumpe kledd i strømpebukse er råsexy..

En annen ting er at en del menn liker å gå i strømpebukse, det gjør ikke jeg-ladies only..

Skrevet

Dameføtter i nylonstrømper og med lakkede tånegler....Kan være strømpebukse, knestrømper stay up, bare det er nylon... Men knestrømper går jo selvsagt kun til bukser!!

Når jeg ser det blir jeg satt helt ut og klarer ikke å konsetrere meg om noe annet....

PS damer, ikke glem å bruke nylon istedenfor sokker i morgen he he

Skrevet

Til alle dere med fetisjer: finner dere at lystene deres kan være veldig vanskelig å leve ut når man er i forhold? For meg er det så vanskelig at jeg seriøst vurderer om jeg bør bli singel, da jeg ikke er lykkelig i det hele tatt uten mine fetisjer.

:gråte:

Skrevet

Her prøver vi så godt vi kan å leve ut hverandres fetisher. :) Det er vel om å gjøre å ha en partner som er åpen for å prøve nye ting, tenker jeg.

Skrevet

Har aldri hørt om noen som har samme fetisj son meg jeg...

Hofteben er noe som er fantastisk pent, og sexy for meg :P

Kjæresten i pysjbukse, tettsittende topp og hofteben som stikker tydelig frem så pysjbuksa ikke treffer områdene mellom hoftebena og midten av magen :hakeslepp::hjerter:

Skrevet

Kjæresten i pysjbukse, tettsittende topp og hofteben som stikker tydelig frem så pysjbuksa ikke treffer områdene mellom hoftebena og midten av magen :hakeslepp::hjerter:

Om jeg skjønner hva du mener så er jeg enig med deg at det er fint. Har aldri tenkt over det, egentlig... Jeg har ikkeno fetish for det akkurat, men jeg er enig at det er bra saker. Det finnes mange sånne småting som man legger merke til, men aldri egentlig tenker over, da.

Gjest milkyway
Skrevet
Til alle dere med fetisjer: finner dere at lystene deres kan være veldig vanskelig å leve ut når man er i forhold? For meg er det så vanskelig at jeg seriøst vurderer om jeg bør bli singel, da jeg ikke er lykkelig i det hele tatt uten mine fetisjer.

:gråte:

egentlig ikke, for han liker at jeg liker det, og oppmuntrer han til å gjøre det mer.. men de 2 forrige var ikke like entustiastiske og da ble jeg helt gal!!!

Skrevet

Filme med mobilen mens vi har sex og se på det etterpå mens vi holder tett rundt hverandre er det vi liker aller best! Bør prøves!

Gjest Gjest_Oldtimer_*
Skrevet

Mine er:

Lange negler ( helst minst 1 cm. utenfor fingertuppene, men alt over 5 mm. er fint)

Damer som røyker med lange negler, hvis de gjør det damete og elegant

Stiletthæler

Strømper og strømpeholder

Strømper med søm

Kan skrive lange avhandlinger om noe av dette hvis noen er interessert.

Skrevet

Ikke for å være kjip mot noen her nå, men...

...dere menn er kjedelige!

Det er jo bare den ene tingen dere tenner på alle sammen!

Strøper og høye heler!

Enig at det er sexy, men "alle" liker jo det..

Det er vel så vanlig at det knapt kan kalles en fetisj lengere.

Sjøl liker jeg og min kjære S/M, spanking (spes om jeg får styre pisken!)og generellt "Hard" sex.

Skrevet
dere menn er kjedelige!

Det er jo bare den ene tingen dere tenner på alle sammen!

Strøper og høye heler!

Enig at det er sexy, men "alle" liker jo det..

Det er vel så vanlig at det knapt kan kalles en fetisj lengere.

Jeg kjenner ikke så mange som syns det er no spesielt, faktisk. Tror den der er mer vanlig for menn som er 35+ år gam.. ehm.. unge.

Skrevet (endret)

Min fetisj er kjæresten i securitas-uniformen sin. Når han kommer å tar kveldsrundt på butikken jeg av og til jobber på så tar vi en liten lek som heter "securitasmannen tar runda på butikkdama også" :fnise:

Endret av Duracella
Skrevet

Jeg har det samme men da med hoftebeina fremme på menn. Når magen er så slank og hoftebeina stikker ut litt og buksa henger akkurat der. Tror det er noe med at området rett over kuken da viser/blottlegges og dette er veldig pirrende, den er liksom bre RETT ned en liten cm til det kjekke. :fnise: Dette området er det mest sexy på en mann desidert. Det aller beste er når nederste del av magen er så trent at musknene her laver en liten v som peker nedover i samme rettning.

Gjest Stockinglover
Skrevet

Strømper!

Lange med strømpeholder hlst i kombinasjon med miniskjørt og høye hæler.

Kanskje ikke så originalt at det kan kalles fetish?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...