Gå til innhold

Fetisjer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prester :fnise: og helst katolske

Anonymous poster hash: 22250...088
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er småsykt opptatt av dameknær og lår. Damer i trange jeans som sitter med bena i kryss, runde lår og knær, og sømmen i buksa som går i en fin bue langs siden, nam ;)

For ikke å nevne kurven på framsiden av lårene som er så tydelig i tights. Hvis tightsen i tillegg ikke er helt flat foran, men med en liten kurve viser formen på fitta, da er det mer sexy enn om hun hadde vært splitter naken, hmm :ball:

Skrevet

tenner på slutty jenter. jenter som viser sine seksuelle sider. tør

Anonymous poster hash: b6b31...b66

Skrevet

tenner på slutty jenter. jenter som viser sine seksuelle sider. tør

Anonymous poster hash: b6b31...b66

• 2 år senere...
Skrevet

Å gå med halsbånd.

Anonymkode: ab1b8...ad2

Skrevet

Tenner på å kile eller bli kilt. Har en kilefetish der altså. Noen andre?

Skrevet

Vet ikke om dette kommer under kategorien fetish, men ser at noen er opptatt av pels i denne tråden, men denne er vel for spesiellt interesserte ?

På en fuktig hyttetur måtte jeg og en kompis sove i annekset, det var ikke oppvarming i bygget, og -10 ute. Vertinnen hadde dekket køyesengene med reinsdyrskinn. Utpå natten våknet jeg av at kompisen i underkøyen fikk damebesøk. Fikk kjempestå av å høre de knulle på reinskinna, tror hun kom ett par ganger etter lyden å dømme.  Hørte ett par høylydte prompelyder før hun forsvant inn på utedoen som lå vegg i vegg. Vanvittig pirrende !

Anonymkode: 86755...324

Skrevet

Tenner på kriminelle og voldelige menn, så lenge det ikke blir utført mot meg. Blir kåt av å se vold på film eller høre fortellinger.

Anonymkode: 6d5b9...88e

Skrevet

Kvinner som tilfredstiller seg selv er digg :biggrin:

Anonymkode: 3d98b...2b3

Skrevet

Har altfor mange! er Bifil, så litt forskjellig etter kjønn.

på gutter:

-fotballstrømper

-collegensere som er litt store i størrelsen, hettegenser også, gjerne to gensere utenpå hverandre. Særlig umbro og adidas som merker.

-overtrekksdresser, spesielt fra adidas. 

-fotballshortser/basketballshortser

-hvite sokker, gjerne knelange tubesokker eller aerobicsokker. Tennissokker også. 

-Noen typer joggesko og basketsko

-fotballdrakter

-tights, spesielt 2XU og adidas, både lange og de som stopper over knærne. Piratlengde er ikke pent på hverken gutter eller jenter. 

-Store t-shirts

-joggebukser

På jenter

-fotballstrømper

-Hvite knelange sokker som over

-strømpebukser, ikke nylon men vintersteømpebukser, ensfargede eller stripete. 

-lange ullstrømper, gjerne dratt utenpå strømpebuksene så de får folder nedover leggene. 

-leggvarmere, helst lange og myke, to par er enda bedre.

-store collegegensere, gjerne sporty merker som adidas og umbro. Hettegenser også.

-elsker jenter i adidas, nesten uansett hva det måtte være, fra jakker, tightser, gensere og superstar sko. Blir kåt av å se en jente i adidasklær. 

-hvite nike crew sokker, gjerne dratt over en joggebukse eller tights, eller over strømpebuksa

-overtrekksjakker, gjerne adidas eller kappa.

-joggebukser

-sportsundertøy, sports BH

-leggvarmere over joggebuksa

-joggesko

Anonymkode: 59abf...0a2

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner på å føle meg liten. Dvs penis. Jeg har en liten penis, og kommer jeg i situasjoner der jeg føler meg liten, tenner jeg lett. Liker å bli ertet/ydmyket for min lille, men har lagt merke til at jeg har en grense, så styrer unna den mørkeste small penis humiliation. Dessverre oppdaget jeg dette sent, og kunne unngått mye usikkerhet, skamfølelse og forvirring om jeg visste. Med denne fetisjen på plass, forklarte det mye av tidligere hendelser i livet mitt. Fetisjen er veldig spennende nå, ettersom den er ganske ny, men den er ikke altomslukende. Var med sammen med ei i noen måneder uten at vi lekte med denne fetisjen. Hun syntes det ble litt merkelig, da hun mente jeg ikke var liten. Det var en god følelse at hun var fornøyd, så den er ikke helt enkel denne fetisjen. Det perfekte hadde kanskje vært å finne ei som var fornøyd, men som kunne ertet meg litt innimellom. Men som sagt, jeg klarer meg fint uten også.

Gjest FarrisBris
Skrevet

Kilt og koset med navlen er en 1 ener for min del.

En veldig erogen sone på meg. Så tenner på alle plugger av å bli stryket på og kost med der. :) :phaedra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...