Gjest Tyr1964 Skrevet 30. oktober 2010 #181 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg tenner på å gå med bleier og bli behandlet som en liten jente. Ingenting er så deilig som å ha en tykk og myk bleie mellom bena og bli stelt og dullet med mens man pusler rundt uten særlig bekymringer og ansvar av noen slag. Jeg har også samme fetisj, og har hatt det siden jeg var barn. Nå ligger jeg med nattbleie hver natt og er blitt helt avhengig av dem. Men det er jo egentlig ganske greit når man har bleiefetisj :-) Det er langt fler av oss som har en bleiefetisj enn de fleste tror. Bare i Scandinavia er det mer enn 6.000 som har meldt seg inn i etnettsamfunn for denne fetisj. Se denne link: ABDLScandinavia
Gjest Tom Skrevet 30. oktober 2010 #182 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg tenner på formfulle damer, men ingen av kameratene mine vet om det. Jeg har vel alltid følt meg litt annerledes, men jeg har vært flink til å skjule det.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #183 Skrevet 30. oktober 2010 Strømpebukser tenner jeg på, altså å ha det på selv. I tillegg tenner jeg på å bli holdt litt hardt rundt halsen under sex så jeg får vanskeligere å puste, blir sykt kåt av det. Jente 28
Gjest Girra Skrevet 6. november 2010 #184 Skrevet 6. november 2010 løpetights som virkelig fremhever formene
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2010 #185 Skrevet 7. november 2010 Synes jenter i jeans er drit sexy. Det vil vel ikke si at det er en fetisj, men kan bli litt små kåt av det og. Andre er gummistøvler. Vet ikke hvorfor, men er liksom bare sånn. Det er jo helst når jenter har på gummistøvler. Er det normalt, mange som liker det? Egentlig litt nysgjerrig på hvorfor jeg selv synes det er litt sexy/blir kåt av (er jo ikke noe som synes regnklær eller latex klær er noe). Det beste er jente med lys trang jeans og høye Hunterstøvler. Jenta må være ei søt/sexy jente, og støvlene er stort sett Hunter, noen Vikingstølver og kanskje Ilse Jackobsen.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #186 Skrevet 7. november 2010 Jeg er en hetro jente som har spankefetisj, men jeg liker helst at en eldre kvinne som er større enn meg spanker. Menn er også greit, men tenner mest på kvinner i denne sammenhengen. Når det kommer til sex liker jeg: *skikkelig sexy understøy med strømpebånd. Ah elsker strøpebånd det er skikkelig sexy. *Elsker uniform både til han og henne. Han bør ha noe skikkelig macho og hun bør ha skolepike uniform eller hushjelp eller noe.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #188 Skrevet 11. november 2010 Jeg er jente, 23. Tenner på BDSM, er selv (for det meste) underdanig. Mannen min er veldig klar over hvor grensen min går, og det er viktig, for overskrides mine grenser er det totalt turn-off for meg. Er ikke av de hardeste, men liker bondage, spanking, bli holdt fast (spesielt om han holder meg fast i kinnene, om dere skjønner, tommelen på ene kinnet og resten av hånden på andre), litt kveling... Tenner også enormt på uniformer. Politiuniform, militæruniform, brannmann, pilot... Generelt "helteuniformer". Og så tenner jeg på wetsex, men mest på å gi. Tar gledelig imot altså, men det gir meg mer å utføre det.
victory2 Skrevet 11. november 2010 #189 Skrevet 11. november 2010 Jeg synes det er spennende å bruke plagg og ting som tenner ham, som f eks strømper og høye hæler, korsetter, vise kløft osv. Utstyr som tau, håndjern, mansjetter, pisk, litt klyper... Sier gjerne ja til dominans og hardere sex, men smerte er ikke det viktigste. Jeg blir spesielt opphisset av å tenne han, erte han mens jeg er sjef og har kontrollen. Enig i dette. Utrolig pirrende å tenne han skikkelig, og selv ha kontrollen på det som skjer
Pels Skrevet 31. desember 2010 #190 Skrevet 31. desember 2010 Pelskåper, boaer og annet pelsverk, fint kvinnehår, kvinnelige former fremhevet i sateng. Dette er det jeg liker. Det er mange detaljer som ikke står skrevet såklart, men dette er nok til å få meg helt satt ut av spill, hvor som helst.
Gjest Katten. Skrevet 31. desember 2010 #191 Skrevet 31. desember 2010 Elsker sex med masse olje Fare for å bli oppdaget Røff sex (mye kveling) Kontrollere Bli kontrollert
Gjest birry93 Skrevet 3. januar 2011 #192 Skrevet 3. januar 2011 Min fetisj er enkel, men intens. En stram t-skjorte på en veltrent overkropp.
Gjest tv-elsker Skrevet 7. januar 2011 #193 Skrevet 7. januar 2011 Jeg tenner på at typen tar kontroll over meg og kroppen min. Holder meg fast, drar meg i håret, binder meg, holder rundt halsen eller for munnen min,dasker meg litt på rompa, ikke minst at han kommer inn på kjøkkenet mens jeg vasker opp, snur meg over kjøkkenbenken og kjører pikken hardt i meg bakfra, eller opp etter veggen!! Jeg lå å sov her forleden da jeg våknet brått av at jeg fikk to fingre hardt og brutalt opp i musa, fikk bare beskjed om å snu meg rundt..deilig. Jeg liker også hofteholdere, stay ups og sexy sko, korte skjørt osv. Digger dette! Elsker akkurat det du sa nå, men jeg tenner også på at mennene er ganske mye større og sterkere enn det jeg er. Og gjerne at mannen er skinna eller ganske kort hår.
Elsker pupper... Skrevet 11. januar 2011 #194 Skrevet 11. januar 2011 Store bryster og en herlig bh som presser de sammen.. må sprute omtrent hevr gang jeg ser det.. i tilegg er stay-ups helt vanvittig sexy på en kvinne..
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #195 Skrevet 31. januar 2014 Elsker menn med skjegg Anonymous poster hash: 50e47...854
Soleklart Skrevet 31. januar 2014 #196 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har også utviklet en fasinasjon for skjegg. Noe fetish vil jeg ikke kalle det ennå, men det kommer nok.. Elles så tenner jeg enormt på menn i kilt og underarmer. Det er heller ikke meg imot om de er dominerende. Ahh. Bra det snart er lørdag
Knismolagniac Skrevet 20. februar 2014 #197 Skrevet 20. februar 2014 (endret) Å lakkere en kvinnes tånegler røde, for så å kile henne under fotsålene og tærne makes my day! Jeg har elsket kvinneføtter siden før jeg kunne gå. Men jeg tviler på jeg er alene. Jeg holdt på glemme hvor deilig det er å slikke og suge kvinners tær. Endret 20. februar 2014 av Knismolagniac
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #199 Skrevet 20. februar 2014 Biting. Og da mener jeg ikke pusebiting, men biting til det kanskje blør litt fra halsen. Det dumme er jo at jeg går rundt seende ut som om jeg har blitt utsatt for overfall eller noe.. Anonymous poster hash: f9768...d93
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #200 Skrevet 20. februar 2014 Biting. Og da mener jeg ikke pusebiting, men biting til det kanskje blør litt fra halsen. Det dumme er jo at jeg går rundt seende ut som om jeg har blitt utsatt for overfall eller noe.. Anonymous poster hash: f9768...d93 http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tongue1.gif' alt=':P'> hvor bor du? Anonymous poster hash: 12e94...2cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå