Gjest Pax Skrevet 27. januar 2008 #81 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Tja, alkohol øker kvinnens testosteronnivå, pluss at vi slapper mer av. Så jeg kan skjønne at du liker det. Endret 27. januar 2008 av Pax
Stocking lover Skrevet 27. januar 2008 #82 Skrevet 27. januar 2008 Nå har jeg lært noe nytt: at det å være full er en fetisj! Ellers synes jeg det er hyggelig (og pirrende) og lese PAX sine innlegg da du tydeligvis som meg setter pris på strømper og strømpeholder. Imidlertid er det jo altfor få jenter/damer som virkelig har forstått hvor deilig dette er for begge parter. Her har nok norske damer en del å lære av bl.a. sine engelske, franske og ikke minst italienske medsøstre! Jeg skulle ønske at 2008 virkelig ble strømpens år - men dette er opp til dere da jenter!!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 20. februar 2008 #83 Skrevet 20. februar 2008 Jeg tenner på jenter/ kvinner med krykker og en gipset fot. Spesielt når gipsen er dekket av en tykk sokk slik at man bare ser formen på gipsen.
Gjest milkyway Skrevet 20. februar 2008 #84 Skrevet 20. februar 2008 hvert år er da strømpenes år! Iallfall for oss. Blir ikke rennende kåt av å bruke det, men det ser jaggu sexy ut, og blikket hans når jeg kommer ut i stua i bare strømpeholder med strømper, uten truse og bh vil jeg se alltid hver dag gjerne! Wuhu!
Stocking lover Skrevet 27. februar 2008 #85 Skrevet 27. februar 2008 hvert år er da strømpenes år! Iallfall for oss. Blir ikke rennende kåt av å bruke det, men det ser jaggu sexy ut, og blikket hans når jeg kommer ut i stua i bare strømpeholder med strømper, uten truse og bh vil jeg se alltid hver dag gjerne! Wuhu! Deilig å lese sånne innlegg. Skulle ønske det var flere som deg! (Som bruker strømper!). Du skriver at du selv ikke blir kåt av å bruke det, men har du prøvd å gå med strømper ute (under skjørt da selvsagt) og droppe truse? Tror du ikke du ville føle det litt pirrende og spennende? Stockinglover
Envy Skrevet 28. februar 2008 #86 Skrevet 28. februar 2008 Det er virkelig helt utrolig hvor tent jeg blir av menn med langt, velstelt hår! Liker å bli dominert, håndjern må gjerne inkluderes og lakk og lær er bare deilig!
Gjest milkyway Skrevet 28. februar 2008 #87 Skrevet 28. februar 2008 Deilig å lese sånne innlegg. Skulle ønske det var flere som deg! (Som bruker strømper!). Du skriver at du selv ikke blir kåt av å bruke det, men har du prøvd å gå med strømper ute (under skjørt da selvsagt) og droppe truse? Tror du ikke du ville føle det litt pirrende og spennende? Stockinglover Deilig å lese? Nåvel! Nei, tenner ikke på tanken, for meg er det mer "snakk sinna og mishandle meg" som gjør meg glad :-D
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #88 Skrevet 12. mars 2008 heisann folkens..tenner vilt på damer med gips og krykker..men også bandasje,nakkekrage,tannregulering..damer vel å merke.
latexgutt Skrevet 15. mars 2008 #89 Skrevet 15. mars 2008 Da liker du kanskje korsetter? Elsker korsetter fra vollers,ellers elsker jeg at dama mi tar meg analt med strapon.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #90 Skrevet 15. mars 2008 Funker det ikke bedre med stropper, synes du? nah, kjetting er kanskje værre å få på, men også helt umulig å få av ;D
Gjest litt flau Skrevet 16. mars 2008 #91 Skrevet 16. mars 2008 Jeg blir helt vill når jeg ser damer i bunad. Natta før 17 mai og konfirmasjoner og lignende klarer jeg ikke å sove. Haha, og dama veit det så godt så hu må på pur "F" bare sjekke om bunaden passer av og til :D Men fra spøk til revolver, 17 mai kan være en skikkelig påkjenning. Dama bare ler av meg. INGENTING er bedre enn sex når dama har på seg bunad!!! :juhu: Hehe, kult at det er flere som liker dette. Jeg er veldig picky på hva slags bunader jeg liker, synes noen er sexy. Det fins også veldig mange drakter nedover i bayern og østerrike, sånne dirndl-saker som fremhever puppene veldig, gjerne med snøring. Blir noe prinsesse-aktig over det, hele greia bare skriker pul meg!! Så bunader kan være fine de. Jeg er litt overrasket over at jeg er eneste typen som snoker rundt her inne som liker vampyrer og huggtenner? Kate Beckingsale i Underworld f.eks? Ellers liker jeg også jenter i ridebukser, bluse og trange støvler. Spesielt når dama har litt bollemus i veldig trange ridebukser, det er sexy. Det er kanskje litt merkelige fetisjer, men det fins kanskje en biologisk forklaring?
Envy Skrevet 16. mars 2008 #92 Skrevet 16. mars 2008 Jeg er litt overrasket over at jeg er eneste typen som snoker rundt her inne som liker vampyrer og huggtenner? Kate Beckingsale i Underworld f.eks? Du er kanskje den eneste typen her men jeg har møtt mange typer med den fetisjen! Er veldig svak for det selv oxo, det er noe veldig sensuelt med vampyrer.. de er jo utrolig seksuelle vesner -til tross for at de ikke kjenner noe
Imya Skrevet 17. mars 2008 #93 Skrevet 17. mars 2008 Da liker du sikkert denne siden, da. http://www.whatkatiedid.com/ Har prøvd å gå med bullet bra selv, men puppene mine er altfor runde, så formen på bh-en passet ikke til meg, dessverre. Men har kjøpt annet undertøy derfra, da. Fine siden. PAX har du flere linker til sånne typer butikker??
Imya Skrevet 17. mars 2008 #94 Skrevet 17. mars 2008 Jeg tenner på at typen tar kontroll over meg og kroppen min. Holder meg fast, drar meg i håret, binder meg, holder rundt halsen eller for munnen min,dasker meg litt på rompa, ikke minst at han kommer inn på kjøkkenet mens jeg vasker opp, snur meg over kjøkkenbenken og kjører pikken hardt i meg bakfra, eller opp etter veggen!! Jeg lå å sov her forleden da jeg våknet brått av at jeg fikk to fingre hardt og brutalt opp i musa, fikk bare beskjed om å snu meg rundt..deilig. Jeg liker også hofteholdere, stay ups og sexy sko, korte skjørt osv.
Gjest Era_Vulgaris Skrevet 20. mars 2008 #95 Skrevet 20. mars 2008 Tatoveringer og piercinger (ikke ørene) får virkelig meg tent. Ellers liker jeg generelt å bli dominert med passelig hard og brutal sex, ala det personen over meg beskriver. Biting er også underbart, både å bite og å bli bitt :rødme:
Gjest Pax Skrevet 20. mars 2008 #96 Skrevet 20. mars 2008 PAX har du flere linker til sånne typer butikker?? Nei dessverre, er bare den jeg bruker.
ingerlisej Skrevet 11. april 2008 #98 Skrevet 11. april 2008 Lugging, håndjern og slag i trynet og på rumpa, da besvimer jeg av nam! yes d e godt d...
Gjest milkyway Skrevet 11. april 2008 #99 Skrevet 11. april 2008 oh shit, jeg ble funnet! Men du har rett i din enighet! Vi er ellers ganske klissete, så det blir jo en fin kontrast! "Jeg elsker deg så masse nuffinuff!" "jeg elsker deg og pjusk" SMÆCK!!
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #100 Skrevet 11. april 2008 Min fetish er å bli satt på plass med ris på rumpa om jeg er frekk eller kravstor eller ertete *S* Og selv om jeg er heterofil jente (muligens bi light) liker jeg også se på søte jenterumper (voksner jenter altså) Rumpefetish, det er det jeg har Er du jente med søt rumpe, er det godt mulig jeg har studert den på gata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå