Gå til innhold

Fetisjer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det finnes mange sære fetisjer, og de fleste av oss har vel hørt om flere av de, og har sikkert flere selv:P Er også flere som er snakka om her inne.

La oss line opp alle fetisjer vi har/har hørt om å se hva som kommer opp. :eeeh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinn. Sort skinnskjørt spesielt... "Klikker" nesten når jeg ser damer gå i det, får litt hjertebank og blir opphisset....

Det er ikke snakk om SM-utstyr eller noe i den gata altså, helt vanlige knelange skinnskjørt.

Gjest Bleiejenta
Skrevet

Jeg tenner på å gå med bleier og bli behandlet som en liten jente. Ingenting er så deilig som å ha en tykk og myk bleie mellom bena og bli stelt og dullet med mens man pusler rundt uten særlig bekymringer og ansvar av noen slag.

Gjest Gjest-mann
Skrevet

Tiltrer skinnskjørt over her!

Sort skinn, helst av typen pencilskirt. Det trenger ikke være umoralskt kort, men trangt. Uten lommer og dill. Skal sitte helt glatt og stramy over rompa.

Enda bedre blir det om antrekket toppes med sorte høyhælte pumps eller sorte høye støvletter. Jo høyere hæler dess bedre.

Om hælene er så høye at du ikke kan gå i dem, kan du i det minste bruke dem i senga!

Da går jeg helt bananas!

Skrevet

Tror min favoritt må være ballongfetisj! :legrine:

Det finnes visst undergrupper der og, de som liker å smelle og de som ikke gjør det :legrine:

Mener det var på Mina jeg hørte et intervju med en ballongfetisjmann en gang... fetisjer kan være meget fasinerende får man si :)

Skrevet

Jeg har skofetish! :)

Skrevet

Hei jeg tenner på å ha på meg dunjakker...

eller se damer i jakker. spesielt rett på huden.

Er det noen andre som liker dette?

kansje til og med noen damer som liker dette??

sjekk www.downclub.net

Skrevet

Håndjern, lekkert undertøy og sko er mine store svakheter..

Skrevet

Sånne røde øyne man får når man er forkjøla eller trøtt! Nam nam!!

Gjest milkyway
Skrevet

Lugging, håndjern og slag i trynet og på rumpa, da besvimer jeg av nam!

Skrevet
:popcorn: Jeg er så kjedelig på dette området - helst å bli tatt kontroll over, men ikke for mye. Grensa går vel med håndjern.
Gjest mann_utloggetNÅ
Skrevet

rompefetish :) Og den er todelt; liker å gi en kvinnerompe ris, eller at hun setter rompa si på ansiktet mitt og "tvinger" meg til å slikke henne der.

Gjest Gjest_Mann40_*
Skrevet

Skjørt, tynne strømper og høye hæler fungerer for meg. Stayups og lakkerte tær enda bedre!

Gjest KapteinKaos
Skrevet

Føtter!

Knestrømper!

Stay-ups!

Gjennomsiktige små truser som viser "nesten alt"

Sukk........................

Skrevet
Jeg tenner på å gå med bleier og bli behandlet som en liten jente. Ingenting er så deilig som å ha en tykk og myk bleie mellom bena og bli stelt og dullet med mens man pusler rundt uten særlig bekymringer og ansvar av noen slag.

Samme her, men for meg er det ikke så viktig å bli behandlet som liten gutt. Føler meg voksen og trives med det, men elsker å bruke bleier. Og da mener jeg også å bruke dem... kjenne at de blir våte og tunge mellom bena... mmm. Jeg liker for øvrig også alt som har med tissing å gjøre: tissesex, se på noen tisser/tisser på seg og at jeg tisser på meg selv. Men bleiene gjør selvsagt det hele litt enklere. Dessuten er det veldig sexy med en flott bleiebak på en jente.. ;)

Skrevet

Morsomt at det har vært to mennesker her som har nevnt bleier uten å bli latterliggjort, som man pleier å bli. Selv har jeg tent på å bruke bleier så lenge jeg kan huske, sikkert fra 4-5 års alderen. Ikke så veldig lett å forklare dette til ny kjærester, men heldigvis har jeg nå en dame som ikke bare aksepterer det, men også skifter på meg, og har i tillegg blitt glad i å bruke bleier selv, etter en litt trøblete start.

Skrevet

For meg er det jenter i strømpebukser, ingen ting er mer sexy en flott jente i strømpebukse- og aller mest i bare strømpebuksa!

Men ikke knestrømper-fy :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...