Gå til innhold

Mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Gjest ikke innlogget
Skrevet

Jeg har chess mobil abonnement, og har sett på siden deres om å bestille meg en telefon. Jeg har mest lyst på en Nokia telefon, såg på flere som hadde 2-megapiksel, er det bra for å tatt bra bilder med kamera? Kamerafunksjonen, samt at den er enkel og grei og bruke, og at designet er bra er ting jeg opptatt av.

Kanskje noen kan anbefale en mobil ? Da som sagt helst Nokia, men andre kan jo være aktuelle.

Har ikke lyst å betale så mye mer enn 2000,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nokia n73 og elsker kvaliteten på bildene med den. den har 3.2 megapiksler og veldig bra linse. men da må du nok ut med 2500. prisoversikt her :)

ellers har jeg ikke så mye peiling på mobiler for tiden dessverre :sjenert:

Skrevet

Antall piksler er egentlig bare av betydning dersom du har tenkt å vise bildene på pc-en eller forstørre og skrive dem ut. (Med et vanlig digitalkamera på 2 megapiksler kan du fint skrive ut knivskarpe bilder i A4-format, for eksempel.) Se heller etter hva slags optikk det er i kameraet, og om det er blits. Såkalt fotolampe som en del telefoner har er ikke på langt nær like bra, de gir et veldig hardt, dårlig lys som resulterer i rare farger på bildene. Men om du ikke har tenkt å bruke kameraet til noe annet enn MMS holder det i massevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...