Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker litt pudder elelr mineralpudder i ansikt og på brystet og halsen...men jeg renser jo ikke med rensemelk eller ansiktsvask på brystet...blir jo bare søl...hvordan gjør dere dette? Har hittill bare tenkt på ansiktet jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg tar hals og bryst og. Det blir litt søl, men jeg henger over vasken og prøver å la vannet renne ned i vasken (så godt det lar seg gjøre). :fnise:

Også bruker jeg fuktighetskrem der og, og på halsen. :)

Gjest Elfrida
Skrevet (endret)

Nei brystet gidder jeg ikke å ta. Huden der er helt fin så det ser ikke ut som om den har tatt skade av å ha litt pudder på seg over natta innimellom.

Endring: rettelse.

Endret av Elfrida
Skrevet
Jeg tar hals og bryst og. Det blir litt søl, men jeg henger over vasken og prøver å la vannet renne ned i vasken (så godt det lar seg gjøre). :fnise:

Også bruker jeg fuktighetskrem der og, og på halsen. :)

Høres ut som meg på badet, det. :ler: Men jeg har lest noen steder at det er lurt, har ikke lyst på sånn rynkete décolletage som jeg ser noen eldre damer har. ;) Oh vanity... :fnise:

Gjest Elfrida
Skrevet
har ikke lyst på sånn rynkete décolletage som jeg ser noen eldre damer har.
Tror ikke de har fått rynker av pudder gitt, det er vel heller av mye sol og levd liv.
Skrevet
Tror ikke de har fått rynker av pudder gitt, det er vel heller av mye sol og levd liv.

Det har du helt sikkert rett i. ;) Men jeg tar ingen sjanser! :tunge1:

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Det har du helt sikkert rett i. ;) Men jeg tar ingen sjanser! :tunge1:

Samme her. :ler:

Skrevet

Man må ta vare på huden på brystet også!! Har ikke bare med sol og levd liv å gjøre nei! Selv soler jeg meg nesten aldri og bruker mye solfaktor uansett i kremer.

Har man bryster med litt størrelse så blir huden "strukket" og man trenger masse fuktighet for å holde den smidig. Bruker man pudder på brystet skal dette selvsagt renses av. Mange tror at det bare er ansiktet som trenger rens, Feil!! Du skal rense hals og bryst også om du har tatt på sminke der. Og fuktighetskrem er et must!!!

Ja, og jeg er 42 år og har fin hud på brystet fordi jeg tar vare på huden min!

Gjest Elfrida
Skrevet
Du skal rense hals og bryst også om du har tatt på sminke der. Og fuktighetskrem er et must!!!
:fnise: Jeg skal?

Huden på brystet renses en gang i døgnet og det er evig nok. Den får fuktighetskrem hver morgen og er jevn og fin. At jeg ikke renser av pudder som jeg har der kanskje en gang i uka før morgenen etter har ingenting å si for om jeg en gang får rynker der.

Skrevet

Jeg bruker ikke sminke på hals og bryst, men om jeg gjorde det, så hadde jeg nok bare vasket det av i dusjen. Dusjer jo enten morgen eller kveld uansett. Og det får da holde med bodylotion, jeg sløser ikke med min rådyre ansiktskrem.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg sminker ikke brystet. :fnise: Ikke går jeg med utringede topper, heller, og soling er det også lite av. Brystet blir vasket i dusjen, og får litt bodylotion, og huden er det ingenting å klage på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...