Gå til innhold

Matvarebutikker med godt utvalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke butikker foretrekker du hvis utvalg er viktigst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ultra og Ica Maxi er favorittene.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Gjerne Mega hvis utvalget er det viktigste. Bare så syns at den ligger så langt unna :(

Skrevet

Er jeg ute etter godt utvalg velger jeg Ica Maxi.

Ellers går det i Rema :)

Skrevet
Gjerne Mega hvis utvalget er det viktigste. Bare så syns at den ligger så langt unna :(

Jeg bor også i Oslo, og synes det er leit med så få butikker.

Hvis jeg selv skal komme med et tips, vil jeg nevne Centra (som kun er i Oslo og Berum?), som har et kjempe flott utvalg - men det koster ofte å velge slike butikker.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Ikke nok med at det er få butikker, men de som er i nærheten av meg har også så små lokaler at utvalget naturlig nok ikke er det største. Dette gjelder også butikker som jeg av erfaring vet at har mye større utvalg utenfor byen der de har større lokaler.

Skal jeg handle på Centra, Mega, Ica Maxi o.l. så burde jeg hatt bil, noe jeg ikke har.

Gjest marihan
Skrevet

Jeg handler på mega på madla.. tror det er norges største megabutikk, eller noe sånt :) de har i hvertfall d meste der! Har aldri opplevd at de var tom for noe eller ikke hadde en vare jeg skulle ha.

Skrevet

Meny har stort sett godt utvalg. Hvis det er noe jeg ikke får tak i der, prøver jeg på Ultra.

Skrevet

Jeg handler mest på Ica Maxi. De har veldig godt utvalg og fin ferskvaredisk både for kjøtt og fisk.

Skrevet

Ultra eller Ica Maxi. Begge ligger et stykke unna for meg som ikke har bil, men det får våge seg.

Skrevet

Obs!, Meny, Lærøy, Mega, Ica Maxi... her i Bergen er det i alle fall disse butikkene som har et godt utvalg. Og ikke er de så langt vekke heller.

Skrevet

Jeg er så heldig å ha en Ultrabutikk ca 200m fra leiligheten, sp jeg handler mest der :)

Har en Bunnpris enda nærmere, så om jeg bare skal ha småting, som melk, juice o.l. rusler jeg dit, men syns generelt at Bunnpris er trang, rotete og ganske dyr i forhold til vareutvalg osv.

Skrevet

Handler mest på Meny eller Spar Drageset. Litt dyrt, men godt utvalg.

Skrevet

Finner som regel det jeg mangler på Meny. De har bedre utvalg enn store Coopen her jeg bor, iallefall etter mine behov.

Gjest -eline-
Skrevet

Ultra eller ICA Maxi, evt Jacobs på Holtet :)

Skrevet
Ultra eller ICA Maxi, evt Jacobs på Holtet :)

:skravle::jepp:

Skrevet

I vår lille bygd er det kun tre matvarebutikker; Kiwi, Coop og Nærkjøp. Den lokale Coopen har altfor få ansatte, noe som bl.a. resulterer i at kassakøen er ganske drøy. Nærkjøpen er dyr og har lite utvalg. Derfor handler vi nesten alltid hos Kiwi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...