Gå til innhold

stebarn

Anbefalte innlegg

Gjest stemor...
Skrevet

hender det at dere som steforelder føler dere litt truet av stebarn ?

hva gjør at dere føler det slik ? oppstår det noen ganger litt sjalusi ? hvorfor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg kan ikke si jeg har følt meg trua noen gang. (altså sjalu) Værre med mora til minsten :fnise:

Skrevet

Nei, aldri "trua av" eller sjalu på. For jeg ha alltid deltatt like (like lite etter hvert som barnet ble eldre) mye i omsorgen av stebarnet. Men det er jo drøssevis av problematikker som dukker opp i sammensatte familier, særlig når foreldrene samarbeider dårlig.

Gjest Mayamor
Skrevet

Nei, aldri truet av barna, ei heller ekskone - heldig slik. :jepp:

Gjest Gjest_Renate_*
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært sjalu på, eller følt meg truet av stebarn, ei heller mammaen.

Skrevet

Nei jeg har aldri følt meg truet eller sjalu på stebarnet mitt. Heldigvis!

Skrevet

Aldri følt meg truet på noen måte, men det er vanskelig å delvis bo sammen med ett barn som er så forskjellig som en selv og ens barn.. Sånn sett kan det true forholdet og familien.

Skrevet

Jeg har en stedatter som ikke er eldre enn to år. Jeg finner ikke henne som noe særlig truende, men det har nok med alderen å gjøre. Men jeg er redd for å ikke bli akseptert, fordi forholdet til moren er kun noen få måneder gammelt, så det hender ofte at jeg gir etter ovenfor den lille når jeg egentlig burde satt grenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...