treningsjenta Skrevet 1. november 2007 #1 Del Skrevet 1. november 2007 har en del unger i familien som ikke er så enkle å kjøpe til. de er i alderen 10 til 17 år gamle. tenkte å kjøpe en liten eske, og fylle denne esken med cola bokser, og masse godis. men det er kanskje ikke så populært å få`?? hvordan ville dere som foreldre tatt imot en slik gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. november 2007 #2 Del Skrevet 1. november 2007 har en del unger i familien som ikke er så enkle å kjøpe til. de er i alderen 10 til 17 år gamle. tenkte å kjøpe en liten eske, og fylle denne esken med cola bokser, og masse godis. men det er kanskje ikke så populært å få`?? hvordan ville dere som foreldre tatt imot en slik gave? Jeg har ikke barn men jeg synes gaven er totalt fantasiløs. Hva med kinobilletter, gavekort på cd, etc? På de fleste kinoene i landet kan du kjøpe gavekort på en eller flere billetter og så kan jo ungdommen selv bytte inn i rett forestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 1. november 2007 #3 Del Skrevet 1. november 2007 Tror ikke jeg hadde syns det var så veldig enestående om mine barn fikk en slik gave.. Jeg mener, en 10 åring kan ikke gå og leske på brus og hive innpå snop når h*n vil. Og så lenge det blir en slags "forbudt" gave, blir den vel ikke så gjev!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 1. november 2007 #4 Del Skrevet 1. november 2007 Nå har ikke jeg barn, men syns ikke det var noen spesielt bra gave. Er jo mye annet man kan kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 1. november 2007 #5 Del Skrevet 1. november 2007 Hehehe. Må vel være helt ærlig og si at jeg ville ønsket at de fikk noe annet. Eller i allefall en LITEN eske med en boks eller to med cola og LITT snop. I utgangspunktet er jeg veldig glad for at folk bryr seg om ungene mine og vil kjøpe gaver til dem. Men,- en eske full av cola og godis er litt mye av det gode. Min yngste har restriksjoner på coladrikking, for han blir helt spinnvill. Hadde vel blitt mer glad om du kjøpte et blad og litt snop eller en kinobillett og en pose snop. Det trenger ikke å være så mye. Mine unger blir glad for det meste. (De er forresten 6 og 10) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 1. november 2007 var i grunnen dette jeg regnet med ja, men ville bare høre fra folket mente:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 1. november 2007 #7 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg er enige med de andre, og skulle også til å skrive kinobillett. Det er mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 1. november 2007 #8 Del Skrevet 1. november 2007 Eller gi gavekort i en musikkbutikk, trenger ikke å være mer enn 100,- (omtrent det samme som kinobillett + snop). For det kan de fleste unge finne musikk eller en film de liker, eller få "hjelp" til å betale et pc-spill de ønsker seg. Vil si at cola og snop uansett er en mye bedre gave enn telysholdere og annet stæsj fra nille. Min mor gikk sammen med en tante en gang og kjøpte snop + tannbørste, pakket inn i en eske med sølvpapir, og ga til alle søskenbarna mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 1. november 2007 #9 Del Skrevet 1. november 2007 har en del unger i familien som ikke er så enkle å kjøpe til. de er i alderen 10 til 17 år gamle. tenkte å kjøpe en liten eske, og fylle denne esken med cola bokser, og masse godis. men det er kanskje ikke så populært å få`?? hvordan ville dere som foreldre tatt imot en slik gave? Jeg som 17 åring ville ikke likt den gaven så voldsomt egentlig. Synst de andre forslagene som folk har kommet med er bedre; -gavekort på cd, kino, dvd o.l -plakat av favorittsangeren/bandet/skuespilleren -småpottel:smykke, armbånd, øredobber, sminke(fra H&M), ansiktsmasker, hårmasker o.l til : til gutter kan en jo gi deodorant og silkeboxer hvis de liker det -bok: de har mange billige bøker nå -på norli(i bergen iallefall) selger de dvd-er for 40 kr! -pynteting fra Ikea til jenter ..finnes masse fine og koselige gaver som ikke behøver å koste så mye, som er bedre enn cola og godis(både for barna og foreldrene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. november 2007 #10 Del Skrevet 1. november 2007 Har ikke barn selv, men er enig i at det ikke er noen strålende idé. I julen får barn flest uansett friere tøyler til å drikke brus og spise snop enn vanlig, siden det er ferie og man skal kose seg... Fra man begynner på ungdomsskolen går man dessuten ofte og kjøper snop selv for småpenger man har fått eller tjent, og dette gjør snop mindre spennende... Hvis poenget er at du vil gi en gave som ikke er altfor dyr så synes jeg de andre har kommet med gode ideer. På Platekompaniet får man DVD-er fra 59, 50, cd-er fra 79 om ikke billigere, kinogavekort koster heller ikke altfor mye...pocketbøker finnes i stort utvalg hos bokhandleren fra 79 kr... Skal du handle gaver til jenter i alder 12+ finnes det endel billig sminke på HM... Ser nå at alt dette er foreslått fra før, men det bør ikke være altfor vanskelig å finne en bra gave til under hundrelappen/hundrelappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. november 2007 #11 Del Skrevet 4. november 2007 Synes ikke ideen var så veldig god fra et voksent synspunkt, selv om ungene sikkert ville like det Foreslår gavekort i bokhandel eller platebutikk istedenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s0l Skrevet 6. november 2007 #12 Del Skrevet 6. november 2007 Godteri-gavene ble lagt lengst inn i gavehylla da jeg var ei søt lita jente. Rett og slett fordi jeg uansett fikk spise masse godis i jula.. Men jeg ble selvfølgelig glad for gavene, det var ikke det.. Men de hadde større verdi etter at jula var over, bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå