mowgli Skrevet 1. november 2007 #1 Del Skrevet 1. november 2007 :love: Så fikk jeg endelig sett 2 etterlengtede streker på en test :rødme: Min historie: 5 års prøving med 3 ICSI forsøk uten resultat i tidligere forhold... 6 mnd prøving med ny mann og endelig kom det 2 streker igår Siden det er altfor tidlig å fortelle familie & venner enda må jeg bare skrive det ned i en dagbok her... jeg er jo sprekkferdig etter å fortelle det!! Lurer litt på hva som skjer videre nå, prøver å ringe legen min for å ta en test på legekontoret også - for å få den endelige 100 % bekreftelsen men der er det ikke lett å komme igjennom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 1. november 2007 #2 Del Skrevet 1. november 2007 GRATULERER, så herlig og deilig med 2 BLÅ :juhu: Er fint å kunne dele graviditeten med andre her inne Hvor langt er du på vei nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. november 2007 #3 Del Skrevet 1. november 2007 Grattis Jeg tok ikke ny test hos legen, da de er like skre sa min lege. Men jeg tok to tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. november 2007 #4 Del Skrevet 1. november 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 1. november 2007 GRATULERER, så herlig og deilig med 2 BLÅ :juhu: Er fint å kunne dele graviditeten med andre her inne Hvor langt er du på vei nå da? Tusen takk :rødme: Jeg er litt over 4 uker, skulle hatt mensen igår med 27 dagers syklus- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. november 2007 #6 Del Skrevet 1. november 2007 Åhh så koselig. Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaifa Skrevet 1. november 2007 #7 Del Skrevet 1. november 2007 Grattis og ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå