Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle så gjerne kjørt bil i byen(motorveien), men jeg tør ikke da jeg er redd for å ikke mestre den mere komplekse bildet enn den vi har her på bygda. Så derfor lurer jeg på om det går an å kontakte en kjøreskole og få litt "opplæring" på nytt..? Jeg har hatt lappen i seks år, men ikke kjørt så veldig mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan det er der du bor, men det finnes trafikkskoler som tilbyr kurs/kjøretimer for engstelige sjåfører.

Ring og spør, kanskje du kan få deg et par timer bykjøring for å bli trygg.

Lykke til! :)

Skrevet

Klart du kan det! veldig smart avgjørelse synes jeg - bedre det enn alle de som tror de er konger på haugen og raser rundt i byen - og ikke kan kjøre i byen.... det kan fort bli farlig.

Så heng i - lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller ta deg en tur til byen en søndag med lite trafikk for å bli kjent med filer, skilt osv.

Jeg synes det er mye lettere å kjøre i tett trafikk når jeg vet hvor jeg skal og ikke må være så fokusert på skiltene, hvilken fil jeg skal ligge i osv. Vet jeg hvor jeg skal kan jeg konsentrere meg mer om de andre bilistene som skifter felt uten å blinke o.l.

Lykke til!

Hilsen Lille meg

Skrevet

Jeg tenker vel at om de kanskje ikke har kjørekurser for akkurat dette - så er jeg temmelig sikker på at dersom du ringer en kjøreskole så vil de gi deg et par timer likevel. Du betaler jo for det. Så det bør vel gå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...