Gå til innhold

Sliter ut sambo!

Gjest

Anbefalte innlegg

hei vinga, kjenner meg igjen i det du skriver. men huff så mye skit du har fått til svar da. folk klager over sex-livet sitt, både her og andre steder. bare fint å høre at folk har det bra også, og kan se litt humoristisk på de små-problemene som evt. måtte være..hehe.

skryte-tendenser, javel, drit i det. her kommer mitt skryt, så hold dere for øynene.

jeg har det mye på samme måten, ung og leken med en kjæreste som er en del år eldre og synes det er hardt å gå på jobb for tida..*gliser* han har lært meg mye, heldig jeg, som har en kjæreste som har gått massasjekurs og lest kama sutra..ingen dum kombinasjon!:)(hint-hint alle gutter som vil ha et veldig godt tips) vi har herlig sex, og selv om han kan holde på lenge, så vil mye alltid ha mer. jeg får ikke nok! tror ikke det er bare sex i seg selv, men mer ham. men vi bor jo ikke sammen, så han får sjansen til å trekke pusten innimellom, og tid til å savne meg.

heldig du vinga, heldig jeg også, vi har det tross alt bra vi. selv om vi sliter ut litt av hvert så tror jeg de nyter det når det kommer til stykket. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaja, etter å ha lest side 2 (litt treig i dag, etter 4 timer fag om kvelden..) fant jeg jo ut at d var noen innmari ålreite folk som hadde skrevet smørblide innlegg, den noe sleivete komentaren om skit-innlegg var ganske enkelt tilsiktet noen av de siste innleggene på side 1 om skryting og sånn. bare så det er klart. ingen misforståelser. vanlige folk med iq over frysepunktet skjønner selvfølgelig hva jeg mener, men best å være på den sikre siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

SSadie...... falsk uvitenhet kler deg ikke. Selvfølgelig vet du om 10-på topp listen - det kan umulig være andre årsaker til at du skriver ryggløse innlegg i øst og vest.

Og til Vinga - kos deg med sex livet ditt - MEN - jeg forstår ikke hvordan du i et øyeblikk trenger råd om alskens for å beholde typen, for i neste øyeblikk å fremstå som du nå gjør.

Men, men.......

"kaster forkledningen og blir 10na"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir bare værre og værre med alderen jenter! har slitt ut 3 samboere allerede, og har begynt på nr.4...

*livet er herrlig dere*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Anonym: ryggløse innlegg i øst og vest???

Liker du ikke trådene jeg skaper så kan du da bare la være å diskutere m meg!

Er d ikke så enkelt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svima: hahahaha. Slitt ut 3, og driver med nr 4??? Det her høres jo nesten skummelt ut... jaja,det er noen som har det

hilsen moonmood som bare fortsetter å smile. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hmmmmmm... lurer på hvor dere lystne jenter er hen der ute i den store verden, jeg....? Sliter vel med samme problem.... Jenta mi blir helt utkjørt, men hun opplever liten lyst i tillegg. Da må jeg nesten være mareritt å være sammen med. Får jeg ikke noe på noen dager, blir jeg desp. Nå skal jeg iallefall ikke klage i dag... fikk årets runde med sex i dag tidlig.... icon_smile.gif

Jeg synes det er fint med slike koselige innlegg, Vinga! Fortsett med det du!! Tror de andre kun er misunnelig, jeg.... icon_smile.gif

Klem fra Kevin icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...