Midna Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har hatt merkelige problemer med mobilen i dag. For det første så ringte et nummer jeg ikke kjente hele tiden og hver gang jeg tok den så var det ingen der. For det andre skulle jeg ringe pappa og da valgte jeg bare nummeret hans i telefonlista mi men jeg kom til en som heter Jan! (pappaen min heter ikke jan) Jeg prøvde på nytt med da kom jeg ingen steder... så prøvde jeg på nytt etter å ha dobbeltsjekket nummeret og da kom jeg til en utenlandsk dame! Til slutt så ringte pappa til meg og det gikk greit. Men så begynte det å stå på mobilen hans at jeg ringte han. og hver gang han tok den så var det ingen der. og da bare ringte "jeg" på nytt og sånn holdt det på. Mobilen min lå ved siden av meg og ringte ikke noen steder. Merkelig?? I tillegg til det så begynte mamma sin telefon å ringe sånn til pappa også. Så nå skjønner jeg ingen ting? Kan det være noe med nettet til telenor? Har flere opplevd dette? Det har jo skjedd både meg, pappa og mamma så må jo være noe merkelig... Beklager at dette ble VELDIG rotete skrevet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå