wind-up bird Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Det har vært en del tråder om parfymer her på forumet i det siste, så nå har jeg blitt inspirert til å gå og snuse på litt nye parfymer.. (kanskje jeg skal ønske meg en til jul? ) Kan noen fortelle meg hvilke parfymerier i og rundt Bergen som har best utvalg? (syns enkelte har et litt begrenset, og merkelig utvalg av parfymer, det er kanskje bare meg..?)
Gjest supah babeh from the supah land Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Prøv P. Koch Parfymeri i Galleriet, mener å huske at de har et bedre utvalg av parfymer.
wind-up bird Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Prøv P. Koch Parfymeri i Galleriet, mener å huske at de har et bedre utvalg av parfymer. Takk.. skal stikke innom og kikke
wind-up bird Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Noen som har flere forslag?
spardame Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Cubus har jo faktisk en del Ellers ligger det et parfymeri i andre etasje av Xhibition som jeg ikke husker hva heter...
Tristessa Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Parfymeriet på Exhibition er lagt ned, men det var bare et litt kjedelig Estetique uansett. Bystasjonen har et lite, uavhengig parfymeri i annen etasje som kan være verdt en titt. Heter ganske selvforklarende Bystasjonen Parfymeri.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Er ganske godt utvalg på Kløverhuset også - husker ikke navnet i farten, men er i første etasje.
wind-up bird Skrevet 2. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2007 Takk for svar alle sammen. =) Kløverhuset var forresten et godt tips, tenkte ikke på det, men der har jeg vært før, og de har jo faktisk ganske mye, pluss at de har mye testere stående ute hvis jeg husker rett. Bystasjonen parfymeri kjenner jeg forresten godt til, men jeg syns ikke de har så voldsomt utvalg. Går heller dit hvis jeg vet hva jeg skal ha. Og forresten, Cubus på Sundt har vel best utvalg av Cubus-butikkene?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Jeg tror P. Koch har et bra utvalg av dyre og litt mindre mainstream parfymer. Mens Cubus på Sundt selger det det går mest av. Be Delicious, og alle Britney-parfymene. På Xhibition er det Esthetique, samme med Kløverhuset. Parfymeriet på Bergen Storsenter er ikke stort å skryte av.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Og forresten, Cubus på Sundt har vel best utvalg av Cubus-butikkene? Ja, helt klart.
Saeria Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 (endret) P. Koch har en del parfymer en ikke får tak i andre steder i Bergen og ei heller i store deler av landet. F.eks. har de Marc Jacobs som kun selges tre-fire andre steder i landet. Jeg har fått veldig god service der og selv om parfymene bak glass i hyllene, får en god anledning til å snuse. Ellers liker jeg meg også på Cubus på Sundt, for der står parfymene fritt og en kan teste på egenhånd. Utvalget er stort, men en finner ikke de "unike" duftene der. De har dog flere av mine og sambos favoritter. Endret 2. november 2007 av Saeria
Gjest Blondie65 Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Jeg tror P. Koch har et bra utvalg av dyre og litt mindre mainstream parfymer. Mens Cubus på Sundt selger det det går mest av. Be Delicious, og alle Britney-parfymene. På Xhibition er det Esthetique, samme med Kløverhuset. Parfymeriet på Bergen Storsenter er ikke stort å skryte av. Det oppe til venstre i den "nye delen" er om ikke god på utvalg så svært god på service.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Det oppe til venstre i den "nye delen" er om ikke god på utvalg så svært god på service. Jeg tenkte nettopp på utvalget.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Jeg tenkte nettopp på utvalget. Åh, kom på at de har enda en Esthetique på Bergen Storsenter. Tenkte på den lille i den eldre delen. Alle Esthetiquer er stort sett ganske like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå