Gå til innhold

Jakten på den perfekte jeansen.....

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70
Skrevet

Etter å ha prøvd diverse merker og fasonger, så har jeg enda ikke klart å finne et par jeans som sitter godt! Har timeglass/pærefigur med kraftige lår og rund rumpe, men smal midje. Opplever som regel at bukser som passer rundt lår og rumpe, blir for vide i midjen og "spriker" bak - verken pent eller behagelig!

Har hørt/lest at de nye Levi's-modellene 570 og 572 er spesielt egnet for oss med kurver, men det er ingen forretninger som forhandler Levi's her jeg bor, så jeg får ikke prøvd. Noen som har erfaring med denne jeansmodellen, evt. andre merker som har bra passform?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

572 er i hvertfall bootcut, og favorittmodellen til en venninne av meg som har samme fasong som du beskriver; kvinnelige, runde hofter, men smal midje. Jeg tror den er relativt lav i livet. 570 er helt rett i beina. 571 kan kanskje også passe, men den er smal i beina (ikke helt trang).

Hva slags fasong er du ute etter? Muligens er det ikke så dumt med en bukse som ikke er altfor høy på livet, for da er sjansen at den sitter bra bedre. Har du forresten prøvd Lee Leola? Den er bootcut, for kvinnelige former, og litt høyere bak enn foran.

Gjest Nanne70
Skrevet

Ønsker egentlig en helt enkel og grei jeans som sitter godt og ser bra ut. Bootcut er bra, synes beina ser lenger og slankere ut da. Lav midje er også en fordel, da jeg er litt kort i livet. Liker ikke noe særlig de nye jeansmodellene med høyt liv. Takk for tipset om Lee, jeg må nok ta meg en tur til nærmeste by og prøve jeans!

Skrevet

lee leola er kjempefin ja. men her i byen fikk jeg høre at modellen er utgått. :klø:

imidlertid hadde de mange nye fine modeller fra lee.

har samme fasong som deg, og håper på flere tips!

Skrevet

Har samme fasong som deg og elsker min nye levis 570-bukse. Synes den er kjempefin på! Har alltid vært tilhenger av bootcut fordi jeg syntes det gjorde at beina så lenger ut (jeg er 163 lav...), så var først litt skeptisk til rette ben, men det fungerer kjempebra!

Skrevet

Lee leola er veldig fin og jeg har sett den i butikkene i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...