Gjest Jon Are- utlogget Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har alltid sagt at hvis jeg en gang får en datter skal jeg kalle henne Gerd Liv. Hva synes dere? Er det fint? Med hilsen fra Jon Are
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Liv-Gerd er vel om mulig ennå finere? Med svært vennlig hilsen Julie *alltid utlogget*
Gjest LilleLala Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Nei.. Jeg liker navnene hver for seg, men ikke sammen... Jeg synes begge navnet virker egentlig ut som fornavn begge to, og ikke passer sammen
la Flaca Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Syns det er nydelig med bindestrek mellom. og helst Valla til etternavn.
Gjest imli Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Oppkalt etter Valla? Husk at navn kan påvirke personen!
Gjest Helen Parr Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg tror jeg aldri kan tenke på det navnet uten at det er sagt med en knirkete og avslepen nordnorsk dialekt, etterfulgt av det hyggelige utbruddet "æ spyr"
Gjest Bellatrix Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Navnekombinasjonen i seg selv synes jeg ikke er pen. Det blir ikke bedre av at en viss eks-LO-leder heter det heller.
Gjest vimselot Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Jeg har alltid sagt at hvis jeg en gang får en datter skal jeg kalle henne Gerd Liv. Hva synes dere? Er det fint? Med hilsen fra Jon Are Gerd Liv. Ja, det er poetisk, og det harmonerer..men hun kommer nok til å bli kalt for Gele, med et pluss til fortegn... Eller handler dette om politikk?
ToveM Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Hver for seg er de OK,men syntes ikke de klinger bra sammen
Gjest Mayamor Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Helt seriøst; før Valla saken ville jeg sagt at jeg synes det var to fine navn - hver for seg. Etter Valla saken synes jeg navnet er en unødig belastning for barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå