Cashew Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei, slo på tv'n midt i programmet "decor" som gikk på tv 3 i går - litt for sent. der var det en reportasje fra en butikk med masse lys, lamper og annet interiør - noen som fikk med seg hvilken butikk dette var???? (den reportasjen der en av de fra homsepatruljen var)
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Husker ikke hvor det var, men det var et "varehus" hvor det bare var interiørbutikker.
Grooo Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hm.. Så på programmet i går, og slettet det rett etterpå... Tror ikke jeg husker hvor det var jeg heller nei.
Mie Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Så bare på programmet med et halvt øye, men lurer på om det ikke var denne butikken.
**Emma** Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Husker ikke hvor det var, men det var et "varehus" hvor det bare var interiørbutikker. House of Oslo i Vika kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Ja, det tror jeg jammen det var Emma
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Så bare på programmet med et halvt øye, men lurer på om det ikke var denne butikken. Der var butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå