Gå til innhold

hvilke butikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. har sånn at du får varen gratis dersom den har gått ut på dato?

jeg vet om kiwi og kanskje bunnpris? noen som vet om jeg har rett og om d er flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde alle (?) butikker hadde det slikt jeg :klø:

Er det lov å selge noe som har gått ut på dato (ikke best før, men siste forbruksdag)??

Skrevet

Ingen steder der jeg har jobba har vi lovt til å selge varer med utgått dato! Men kan gi det bort visst vi sier ifra. F.eks de spørr om vi har flere lomper, så kan vi si at vi har noen som har gått ut på dato som de kan få!

Skrevet

greit nok at de ikke har lov å selge. på rema og lignende priser de jo ned varer når utløpsdatoen nærmer seg, men jeg tror at dersom du finner noe på kiwi som har gått ut, går ut i dag eller i morgen så får du varen gratis. stemmer d?

Skrevet
greit nok at de ikke har lov å selge. på rema og lignende priser de jo ned varer når utløpsdatoen nærmer seg, men jeg tror at dersom du finner noe på kiwi som har gått ut, går ut i dag eller i morgen så får du varen gratis. stemmer d?

Tror Meny har (hadde?) en lignende ordning.. Tror det var sånn at man fikk 20/30/50kr (husker ikke helt) om man fant varer som var godt ut på dato.. Grunnen til at jeg ikke er sikker er fordi det blir jo litt "dårlig butikk", eks. finner jeg en haug tomatsupper som er utløpt på dato skal man da få 20 kr ganger x pakker med suppe?? Så, er ikke sikker, men tror, kanskje.. vet ikke jeg.. tror det hang en plakat om det der før..

Skrevet
Tror Meny har (hadde?) en lignende ordning.. Tror det var sånn at man fikk 20/30/50kr (husker ikke helt) om man fant varer som var godt ut på dato.. Grunnen til at jeg ikke er sikker er fordi det blir jo litt "dårlig butikk", eks. finner jeg en haug tomatsupper som er utløpt på dato skal man da få 20 kr ganger x pakker med suppe?? Så, er ikke sikker, men tror, kanskje.. vet ikke jeg.. tror det hang en plakat om det der før..

ja, d er jo umulig å finne igjen sånn informasjon.

jeg fant d på kiwi sine hjemmesider da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...