Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har drevet med hester i mange år, men etter at jeg flyttet til Oslo i fjor ble det slutt på det.. :cry:

Vet lite om staller i nærheten (majorstua) og kunne virkelig tenke meg ihvertfall en dag i uka i stallen! (med ansvaret for èn hest..)

Noen her som vet hvor det kan være mulighet for dette?

(tenkte ikke på å ta ridetimer, men å avlaste en hesteeier e.l.... Gjøre stallarbeid og ta rideturer.. Har heller ikke økonomi til å ha hest på fòr!)

Takker for svar :D

Skrevet

Hei!

Oversikt over staller/rideskoler i Oslo og Omeng finner du her:

http://www.aktivioslo.no/aktiviteter/hest/ridesk.html

Du kan jo stikke innom en av disse stallene og spørre, eller henge opp en lapp slik at de kan kontakte deg hvis de trenger hjelp med hesten sin.

Satser selv på å bli fòrrytter når jeg flytter tilbake til Oslo til sommeren...gleder meg til å starte på igjen da det er lenge siden jeg har drevet fast med hester.

Lykke til :D

Klem fra Kira :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er flere staller i Oslo, men jeg vil anbefale en spesiell på grunn av godt miljø. (Var i alle fall det før) Stallen ligger på Søndre Nordstrand, eller Mortensrud/Klemetsrud. Du tar t-bane dit.

Husker ikke hva den heter, noe med stedsnavnet i. Stallen huser cirka 40 hester og ponnier, både private og rideskolens, har innendørs ridebane og marka rett i nærheten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for fine svar!!

Begynner å bli ganske oppspilt nå faktisk, med tanke på at jeg kan komme meg til stallen igjen.. Slo på en måte fra meg tanken, ettersom jeg flytta til "storbyen"..

Men savnet er stort! Blir spennende å se da..

Smiiiil :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...