Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet

Mine før så fine joggesko er nå skitne og sørgelige å se på. Kan de vaskes i vaskemaskinen - og hvordan skal de da vaskes? Burde hatt nye - men det er mer økonomisk å vaske de :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vasket joggesko i vaskemaskinen før, vasket på kortprogram 40 grader tror jeg det var. Men om du kan vaske dine kommer vel litt an på hvilken type det er. Tror ikke det er så lurt å vaske slike med avanserte støtdempere, mener de kan bli ødelagt da.

Skrevet

Jeg har alltid vasket joggeskoene mine i vaskemaskinen, enten på finvask eller ullprogram. Det går så bra atte.

Skrevet

Jeg har også vasket joggeskoene i maskin. Går så bra atte.

Bruker å slenge i noen vaskefiller samtidig. Vet ikke helt hvorfor, var noe mamma sa jeg skulle gjøre......

Skrevet

Enig med mammaen din Klaraklokk! Jeg slenger i et håndkle eller noe sammen med joggeskoene, da får ikke skoene sånn "medfart" i maskinen.

Skrevet

Vasket de jeg med noen filler inni - på 40 grader og på spareprogram - og de ble så rene og pene atte :D

Skrevet

Gummien/dempingen blir ødelagt... så får du vondt i knærne så veit du hvorfor... :wink:

Skrevet

og hvis det er skinn på de blir de lett litt stive etterpå.

Skrevet

litt dårlige sko på bena er bedre enn ingen sko på bena ...så få heller knærne bli litt vonde - overtruket konto tillater nemlig ikke slik luksus som nye jobbesko (selv om jeg virkelig burde hatt noen :( )

sukk :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...