Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Rodion Calio-Mol
Skrevet

Kommer Jesus tilbake. Dreper vi han igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er godt mulig ja. noen dreper han i hverfall

Gjest StockDama
Skrevet

Kanskje, evt hvis han preker om at han er guds sønn, at han kan helbrede så får han mest sannsynlig psykologisk hjelp.

Gjest StockDama
Skrevet
Keiseren.. ? Corto.. ?

mest sannsynlig =p

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg er ikke Corto XD

Rodion derimot er mest sannsylig det.

Skrevet

Hvordan det gikk med Jesus da han kom tilbake, det er jo allerede filmet her http://www.youtube.com/watch?v=onLbeuEqNIE Ikke greit å vandre ut i trafikken når man har vært lenge borte fra sivilisasjonen, nei.

Skrevet
Kanskje, evt hvis han preker om at han er guds sønn, at han kan helbrede så får han mest sannsynlig psykologisk hjelp.

Men er vi ikke alle guds sønner og døttre? :jepp:

Gjest StockDama
Skrevet

Var ikke jesus direkte avstamning fra gud mens mennesket bare er laget i guds bilde?

Gjest Rodion Calio-Mol
Skrevet
Jeg er ikke Corto XD

Rodion derimot er mest sannsylig det.

jaha ?

Skrevet
Var ikke jesus direkte avstamning fra gud mens mennesket bare er laget i guds bilde?

Mennesket er laget i Guds bilde.

Jesus er en del av treenigheten som er Gud.

Skrevet

For alt du vet, ligger han på lukket avdeling på 3. året.

Skrevet

Spørsmålet om Jesu natur, det vil si om han var guddommelig, menneskelig eller begge deler, var så vidt jeg kan huske et av de store stridsspørsmålene i kristendommens tidlige fase. I den protestantiske retningen følger en vel retningen som anser Jesus som både sann gud, og sant menneske...tror jeg da :)

Skrevet
Spørsmålet om Jesu natur, det vil si om han var guddommelig, menneskelig eller begge deler, var så vidt jeg kan huske et av de store stridsspørsmålene i kristendommens tidlige fase. I den protestantiske retningen følger en vel retningen som anser Jesus som både sann gud, og sant menneske...tror jeg da :)

Denne videoen forteller litt mer om det

http://www.youtube.com/watch?v=9UcLT14ojfg

Rom 10.1-3

Søsken, mitt hjertes ønske og min bønn til Gud er at de må bli frelst. 2 For det vitnesbyrdet gir jeg dem at de brenner for Guds sak, men uten virkelig å kjenne ham. 3 De kjenner ikke Guds rettferdighet, men vil bygge opp sin egen rettferdighet.

Ikke vær stolt, la Guds kjærlighet i Kristus Jesus rettferdiggjøre deg.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

sannheten er noe men det er ikke den

Skrevet

Tråden rydded.

/Furstina (moderator)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...