Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hei:) mitt problem er at jeg har så dårlig selvtillit når det gjelder menn. jeg trenger hele tiden bekreftelser, er mistenksom, kanskje til dels klengete og masete. ja med andre ord, ikke akkurat bra egenskaper:( dette ødelegger jo alle forholdan mine. feks ringer han meg ikke, blir jeg med engang mistenksom og trur han pønsker å gjøre d slutt med meg. så kan jeg ta d opp med han. ikke lurt. jeg vet at for å få et forhold til å fungere, må jeg jo skjerpe meg. men hvordan skal jeg klare det? værsåsnill hjelp meg med usikkerheten min!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hei:) mitt problem er at jeg har så dårlig selvtillit når det gjelder menn. jeg trenger hele tiden bekreftelser, er mistenksom, kanskje til dels klengete og masete. ja med andre ord, ikke akkurat bra egenskaper:( dette ødelegger jo alle forholdan mine. feks ringer han meg ikke, blir jeg med engang mistenksom og trur han pønsker å gjøre d slutt med meg. så kan jeg ta d opp med han. ikke lurt. jeg vet at for å få et forhold til å fungere, må jeg jo skjerpe meg. men hvordan skal jeg klare det? værsåsnill hjelp meg med usikkerheten min! Er av det andre kjønnet selv. Og kjenner meg igjen hvordan du/jeg har det iblant. Kanskje er han opptatt med f.eks jobb og stoler på deg. Men når han får en plutselig får beskjed om hvor du lurer på hvor forholdet står, blir han usikker. Ha is i magen.
caso Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Fleste blir skremt, hvis sånt dukker opp uten "grunnlag". Forstår jo at du syns det er grunnlag for å spørre når du føler slik du gjør, - men hos han har ikke tanken slått han engang. Det blir voldsomt å takle, og skremmer ofte mer enn betrygger.
Gjest Opeth Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Tro meg, det er ikke slik du tror. Jeg er like usikker selv, men jeg har endelig skjønt at det ikke er verdt det! Ha litt tillit til den andre, og du får tillit tilbake! Det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå