Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg vil gjerne ha fasiten på hvordan man bruker disse tingene... Hva gjør dere? Vasker med vann først? Rensemelk på en bomullspad etterpå? Skal det vaskes med vann etter rensevannet? Eller er vitsen borte da? Tør ikke spørre noen andre, hehe. Alle vet jo åssen man bruker renseprodukter.. Akkurat som om det er medfødt. Jeg er faktisk usikker.. Det gjør er at jeg vasker med vann. Fjerne øyesminken. Tar rensemelk på en pad og vasker, skyller med vann. Deretter rensevann. Skyller ikke etterpå.
Rexina Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Ja dukan fint gjøre det sånn:) Eller du kan ta vann på hendene, så tar du litt rensemelk i hendene og gnir det i ansiktet. Skyller av, før du tar tonic (altså rensevannet) på en pad. Så fuktighetskrem:)
Gjest Ansjoni Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) . Endret 15. oktober 2009 av Ansjoni
Meadow Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg bruker ikke rensemelk/rensekrem så ofte da- bruker helst en ansiktsvask som skummer, og da bare tar jeg litt i hendene og masserer det inn og skyller det bort. Men når jeg har brukt rensemelk/rensekrem har jeg først fuktet ansiktet litt, smurt/massert inn et tynt lag rensemelk, tørket det av igjen med bomull, og så skylt bort restene med vann (splashe som jeg kaller det). Da har jeg også fått løsnet endel på øyesminken, men jeg bruker litt øyesminkefjerner for å få bort restene. Så tørker jeg meg i ansiktet før jeg bruker rensevannet- tar litt på en pad, uten å skylle det bort etterpå. Så smører jeg evt med fuktighetskrem. Endret 31. oktober 2007 av Meadow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå