Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det er den nye bilen som står i tanken min. Er det noen som har noen erfaring med denne modellen? Pluss og minus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Del Skrevet 3. november 2007 Hei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 4. november 2007 #3 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er Toyota Yaris Verso eier på 7. året. Jeg er veldig fornøyd med den. Nei, den er ikke spesielt sexy. Den bråker også noe når man kjører i over 100 km/t. Men den er super å parkere med, og du får nesten 1 m^3 (en kubikkmeter) flatt frakterom hvis du legger ned baksetene. Jeg har brukt den til flytting 5 ganger, i tillegg til å frakte masse greier til arrangementer, og er stadig like imponert over hvor mye den rommer. Den er drøy på bensinen. På langturer bruker min 0,5-0,6 liter bensin på mila, ca 0,8 i bytrafikk. Jeg har automatgir i min, noe som er veldig greit i Oslo, men jeg har altså ikke 100% kontroll på giringen. Du sitter høyt som på en stol, og har grei oversikt. (Ikke like mye som i en SUV, men bra likevel.) Jeg pleier å ha min på service ved 15000 km kjørt. De siste gangene har det vært litt feil og mangler som er blitt funnet ved service, men har fremdeles ikke hatt noen service-besøk som har kommet på mer enn 8000 kr. Japanske biler har vanligvis få feil og mangler, også over tid. Jeg er fornøyd med min, i hvertfall. Hvis du velger en Yaris Verso, vil jeg anbefale å legge litt ekstra penger i air conditioner. Bilen blir ganske varm, og det å kjøre i 100 km/t i en litt bråkete bil med vinduer åpne for å ikke dø av varme, er litt kjipt. Det skal også være en del verksteder som nå tilbyr å gjøre et eller annet for å redusere støy, ville sjekket prisen på det. Jeg ville også få montert på avtagbart hengerfeste. Har det på min. Du setter det på når du trenger det, ellers ligger det i et rom i baggasjerommet. Det koster ikke altfor mye, og er greit å ha. (Bare husk å ikke åpne bakdøra så lenge det er på, da blir det bulk i døra...) Jeg er også glad i å ha bakdør som svinger ut og ikke opp, selv om det forvirrer en del folk som skal åpne den, og det kan innimellom være klønete å åpne når man har lukeparkert. Dette oppveies glatt av hvor greit det er å løfte ting inn bak. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå