Gå til innhold

Hun ler av alt jeg sier som er personlig?!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bingo_*
Skrevet

Jeg er i et nytt forhold og hver gang jeg skal snakke om intime emner eller om noe som er personlig med dama begynner hun å le :sukk: . Det samme gjelder når vi skysser :lete: . Er dette kun en fase i livet (25år) eller er det en del av hennes personlighet? :kjefte:

Kan dere gi meg råd for jeg tør ikke fortelle henne at det irriterer meg! For da vil hun kalle meg for følsom! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooch.. plagsomt.

Oppfør deg som menn flest, ikke prat om intime følelser ;)

Neida, veldig dårlig råd.. :ler:

Ler hun, er hun vel usikker da.. det som er mest naturlig.

Du får tåle å høre du er følsom tenker jeg.. det er ikke verdens undergang.

Skrevet

Hun er sikkert, som Caso sier, usikker.

I alle fall var jeg slik at jeg begynte å fnise, eller fikk latterkrampe, når jeg følte meg pinlig berørt eller ikke visste hva jeg skulle svare på intime betroelser.

Hvis det er slik går det over når hun blir tryggere på deg, og intimiteten føles mer naturlig.

Og bare for å drite meg litt ut her; jeg hadde endelig klart å få fatt i drømmegutten etter å ha vært interessert i mange måneder. Og hva skjer når vi begynner å kysse? Jo, jeg fikk så klart latterkrampe. Jeg lå og vred meg i krampe på gulvet, og jeg klarte ikke å slutte på lange tider.

Til slutt klarte vi å komme oss inn på soverommet, han kler av seg, jeg ser at generalen står i stram giv akt, klar til erobring, og får latterkrampe igjen!

Stakkars gutt, han trodde at jeg lo av ham, og gjorde narr av utstyret hans, men jeg var bare flau. Jeg hadde aldri vært så intim med noen tidligere... mine tidligere erfaringer hadde funnet sted under dyna med lyset avslått.

Han kledde på seg i full fart, og har aldri møtt blikket mitt senere.

Skrevet

Om dette er et forhold som du vil satse på så burde du vel fortelle henne at dette er noe som irriterer deg. Komuniksasjon har mye å si i et forhold!

Men ja, vil nok tro at det er hun som er ganske utilpass om å snakke om slikt, men det kommer seg nok etterhvert når dere lærer hverandre å kjenne bedre :)

Lykke til! :)

Skrevet

Hva med:

Jeg hører at du ler.

Jeg vet ikke hva du ler av. Kan du fortelle meg det?

Eventuelt kan du slenge på: Jeg blir usikker når du ler slik, siden jeg føler at du ler av noe jeg sier. Stemmer det?

Eller du kan si: Jeg forestiller meg at du ler fordi du er usikker på hva du skal si. Stemmer det?

Snakk med damen, det er så slitsomt å la være og det er dessuten eneste måten å finne svaret på.

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Skrevet

Er hun 25 og fremdeles for umoden til å takle intime betroelser fra kjæresten på en skikkelig måte hadde jeg nok revurdert hele damen.

Skrevet
Jeg er i et nytt forhold og hver gang jeg skal snakke om intime emner eller om noe som er personlig med dama begynner hun å le :sukk: . Det samme gjelder når vi skysser :lete: . Er dette kun en fase i livet (25år) eller er det en del av hennes personlighet? :kjefte:

Kan dere gi meg råd for jeg tør ikke fortelle henne at det irriterer meg! For da vil hun kalle meg for følsom! :sukk:

Barnslig er hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...