Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Har hatt kontakt med ei jente og datet et par ganger. Jeg liker henne og hun sier hun liker meg, men sier hun ikke vet om hun er klar for noe forhold. Jeg har fått vite nå at hun har datet en annen type samtidig. Er det vanlig at jenter i den alderen fisker litt rundt? Føler meg ført bak lyset, siden hun samtidig hun som hun gir utrykk for at hun vil ha meg.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 23 år.. Har hatt kontakt med ei jente og datet et par ganger. Jeg liker henne og hun sier hun liker meg, men sier hun ikke vet om hun er klar for noe forhold. Jeg har fått vite nå at hun har datet en annen type samtidig. Er det vanlig at jenter i den alderen fisker litt rundt? Føler meg ført bak lyset, siden hun samtidig hun som hun gir utrykk for at hun vil ha meg.
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Har hatt kontakt med ei jente og datet et par ganger. Jeg liker henne og hun sier hun liker meg, men sier hun ikke vet om hun er klar for noe forhold. Jeg har fått vite nå at hun har datet en annen type samtidig. Er det vanlig at jenter i den alderen fisker litt rundt? Føler meg ført bak lyset, siden hun samtidig hun som hun gir utrykk for at hun vil ha meg. Hun kan da vel date så mange hun vil, så lenge dere ikke er sammen?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Hun kan da vel date så mange hun vil, så lenge dere ikke er sammen? Mulig at jeg har innbilt meg at det er mer mellom oss en det er.. Men har hatt kontakt over et halvt år, til tider daglig.
caso Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Har hatt kontakt med ei jente og datet et par ganger. Jeg liker henne og hun sier hun liker meg, men sier hun ikke vet om hun er klar for noe forhold. Jeg har fått vite nå at hun har datet en annen type samtidig. Er det vanlig at jenter i den alderen fisker litt rundt? Føler meg ført bak lyset, siden hun samtidig hun som hun gir utrykk for at hun vil ha meg. Dere har hatt kontakt et halvt år - til tider daglig, og vært på date et par ganger??? Tja.. jeg hadde ikke syns det var mye rart hun gikk ut på date med flere, nei. Men nå syns jeg folk er fri til å date så mange man gidder samtidig. Det er det dating er om, - å finne den rette. Da må man ha noe å velge i..
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Trekk deg helt vekk. Vil hun ha deg, kommer hun krypende etter deg. Hvis ikke, er det intet tap. Man dater ikke flere i månedsvis. Da fortsetter hun nok med "datingen" etter at hun er blitt sammen med noen også.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Trekk deg helt vekk. Vil hun ha deg, kommer hun krypende etter deg. Hvis ikke, er det intet tap. Man dater ikke flere i månedsvis. Da fortsetter hun nok med "datingen" etter at hun er blitt sammen med noen også. Ja, du har skjønt det.... eller har jeg skjønt det nå? Måtte bare høre det fra noen andre... Vet hun har holdt ivertfall tre stk. på hånd med å innbille de, at de er den hun vil ha. En som behandlet henne som verdiløs, en playboy og selvfølgelig meg er ærlig liker henne godt:) jaja... Og har sagt det, bør vel holde tilbake.... Men det er vel ikke noe morro... Forskjellen med meg mot de andre, er vel at hun har hatt sex med de før, mens jeg har "bare" pratet med henne og vist at jeg liker henne som person, ja jeg gjør det. Hun er opptatt med jobb og eksamener nå, så da sa jeg at hun fikk konsentrere seg om det. Men lurer på om hun ser på meg som en tøffel. Liker henne godt og vil egentli ha svar snart hvor dette går. Hun har eksamen om en måned. Skal jeg bare holde meg unna eller skal jeg mase??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå