Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Del Skrevet 31. oktober 2007 ....tips?.... Han er helt ukjent....jeg er betatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pjanola Skrevet 31. oktober 2007 #2 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er i samme situasjon som deg, men jeg kjenner han litt fra før... Kunne også trenge noen tips, så jeg følger med i spenning! Du kunne jo høre om han har noen gode bokanbefalinger? Det kan jo være starten på en interessant samtale i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest John Anne Pettersen Skrevet 1. november 2007 #3 Del Skrevet 1. november 2007 ....tips?.... Han er helt ukjent....jeg er betatt Han hørtes jo kjedelig ut da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Del Skrevet 1. november 2007 Så vidt jeg vet jobber han i musikk/avis/film biblioteket! På Stavanger bibliotek.... :rødme: ....er alt for sjenert til å snakke med han..... Trådstarter her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg vet hvem han er. Han er gift og har barn. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg vet hvem han er. Han er gift og har barn. :rødme: Trådstarter her... Javel...om han så skulle være...jeg er like betatt fordetom :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå