Gjest Duchess Skrevet 9. april 2003 #1 Skrevet 9. april 2003 Har prøvd å ha denne selvbruningskremen i ansiktet, og har fulgt vanlig prosedyre, men jeg får ikke farge av den. Og jeg har prøvd flere ganger og hatt på to lag, men ingenting skjer. Bakpå står det at for best resultat bør man skrubbe huden og ha på fuktighetskrem 24 timer før påføring av selvbuningskremen. Jeg har tatt på kremen slik jeg alltid har gjort med andre selvbrunere, peeling i dusjen, fuktighetskrem og på med kremen, det har da alltid fungert før. Om jeg peeler huden 24 timer før jeg tar kremen på, da vil det jo være endel døde hudceller når jeg tar kremen på 24 timer seinere ? Selv om jeg dusjer på vanlig måte først ? Og jeg burde da få NOE farge selv om jeg tar kremen på like etter peeling ?
Tusenfryd Skrevet 9. april 2003 #2 Skrevet 9. april 2003 Vet ikke jeg, snuppa - jeg får fin farge av den jeg. Men bruker den ikke sammen med fuktighetskrem - men som fuktighetskrem. Selv om det ikke er anbefalt. Jeg har den mørkeste og den funker helt fint. Sleng på en solariumtime eller to - så poff! skal se det kommer.
Gjest Duchess Skrevet 9. april 2003 #3 Skrevet 9. april 2003 Venter du 24 timer etter peeling av huden før du tar den på da ? Jeg har også den mørkeste...
Salt Skrevet 9. april 2003 #4 Skrevet 9. april 2003 Personlig får jeg en skikkelig stygg og skjoldete farge av Fake- it, uansett hvor mye jeg peeler og smører på med fuktighetskrem og stresser på forhånd. Men det må være meg- reagerer sånn på alle selvbruningskremer jeg!
Tusenfryd Skrevet 9. april 2003 #5 Skrevet 9. april 2003 Jeg peeler vel heller ikke så mye må jeg innrømme... jeg bare smører på, jeg... stikk istrid med alle råd egentlig, emn det funker for meg, så hvorfor ikke...?
Gjest Duchess Skrevet 10. april 2003 #6 Skrevet 10. april 2003 Hm...okay, får teste litt videre her da, for den "virkningen" jeg har fått til nå, kan nesten ikke kalles farge engang..og det skulle holde med en påsmøring ifølge damen bak disken når man bruker den mørkeste..
Gla'jenta Skrevet 10. april 2003 #7 Skrevet 10. april 2003 Det er viktig å ikke smøre seg inn med fuktighetskrem rett før påføring av selvbruningskrem. Da trekker ikke selvbruningskremen ordentlig inn i huden, men blir liggende som et lag utenpå. Da blir fargen enten helt fraværende eller skjoldete. Selv om det ikke er anbefalt, vil jeg foreslå at du gjør som Tusenfryd; bruk selvbruningskremen som fuktighetskrem..(men ikke på veldi tørr hud, selvfølgelig. Da blir fargen skjoldete) Lykke til!
Gjest Duchess Skrevet 10. april 2003 #8 Skrevet 10. april 2003 Jeg hadde ikke fuktighetskrem på armen jeg testa på, og fargen syns nesten ikke der heller.
Gjest Alette Skrevet 10. april 2003 #9 Skrevet 10. april 2003 Jeg prøvde engang en selvbruner som jeg overhodet ikke fikk farge av. Da jeg kjøpte en annen type fikk jeg i det minste litt farge (men ikke mye).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå