Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jentepå19
Skrevet

Er sammen med en gutt og har vært det i 6 måneder.

Vi ser hverandre kun 2 ganger i uka, overnatter hos hverandre. En gang i ukedagen også vanligvis hele helgen sammen :)

Problemet mitt er følelsene mine.. Er veldig glad i ham, og har det (vanligvis) kjempefint når jeg er sammen med ham. Vi har det koselig og er veldig kjærlige, og selv om vi ikke gjør noe spesielt koser jeg meg. Men så er det plutselig som om bare følelsene slår seg av en stund, også kommer de tilbake også undrer jeg "hva var det jeg tenkte på??".

Denne følelsen får jeg også når jeg ikke er sammen med ham. Før tenkte jeg på ham gjennom hele skoledagen, nå tenker jeg egentlig ganske sjeldent på ham. Det er som jeg på en måte glemmer hva jeg føler med en gang han ikke er der. Er dette normalt..? Vi har jo bare vært sammen i litt over 6 måneder..

Ble litt rot! Håper noen kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest jentepå19
Skrevet

ingen som kan hjelpe? noen har som følt noe sånt??

Skrevet

Noen vil vel si at det er helt krise hvis du ikke tenker på han 24/7, men klart følelsene forandrer seg etter hvert. Jeg vet ikke om 6 er mye for noen, for lite for noen..

Savner du han ikke litt når du ikke ser han? Gleder deg til å møte han igjen?

Gjest jentepå19
Skrevet

joda.. :) har lyst å ha han hos meg, men er liksom ikke at jeg SAVNER ham. slik som andre beskriver, at de blir gale av lengsel og tenker på dem hele tiden og ikke klarer seg i tjuefire timer uten dem..

men selvfølgelig, vil jo være sammen med ham, og liker ikke å legge meg alene. er bare det at noen ganger kjennes det ut som om følelsene forsvinner helt, også kommer de tilbake igjen. så lurte bare på om noen andre også hadde det slik.. :sjenert:

Skrevet

Jeg syns det høres helt normalt ut jeg :)

Kan jo hende du har nok å tenke på ellers om dagene. Det er ikke savnet som er viktigst, det er viktigst du føler det er rett når dere faktisk er sammen, vel.. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...