B.A. Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hva? Og egentlig viktigere hvor? G- og A- punktet er greit, men disse var nye for min del til jeg hørte om det fra ei venninne.
caso Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hva? Og egentlig viktigere hvor? G- og A- punktet er greit, men disse var nye for min del til jeg hørte om det fra ei venninne. U punkt. Program som gikk på nrk for noen år siden? 1
Gjest L Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 C-Punkt tror jeg kanskje kan komme fra det engelske navnet for Livmortappen (altså tuppen på livmoren), som da er Cervix på engelsk. (I likhet med A-pungtet som kommer fra den engelske benevnelsen Anterior Fornix) Det er langt fra alle jenter som er veldig mottakelige for stimulering av det, men enkelte kan reagere veldig bra på det, spesielt for de som ikke har hatt noen særlig suksess med G-pungtet eller A-pungtet. Da det kommer til U-pungtet er det rett og slett snakk om åpningen av urinrøret. Samme her som med C-pungtet at ikke alle nødvendig hvis er like mottagelige hær. Håper dette hjalp deg på vei! Her gjelder det bare å utforske og finne ut hva som fungerer best for deg selv.
Trampe Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Tråden er ryddet for avsporinger Trampe -mod-
Independent_ Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Wow, dette var nytt for meg :gjeiper: Hvor mange andre punkt har man egentlig, og hvor er de?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå