Gå til innhold

Ohh..nå er det vår :o))

galadriel

Anbefalte innlegg

Sola skinner fra skyfri himmel, i røykepausen hørte jeg småfuglene klarne halsen, løvetannen som har brutt gjennom asfalten...ting tyder på at våren er her icon_biggrin.gif

Og inni meg så nesten koker det! Barnefri til helga og en uke siden sist icon_razz.gif Klarer ikke å sitte med bena i kors uten at det sitrer og pulsen stiger jo icon_wink.gif

Deilig å kjenne tælan i kroppen tine, det bobler av liv...hmm...jeg har mest lyst til å stikke fra jobben og ta helga på forskudd icon_biggrin.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: galadriel den 2002-04-04 13:06 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kjenner følelsen!!! Jeg er helt yr om dagen, og sambo fortviler icon_biggrin.gif

Galadriel- hvilke fugler hører du? Jeg tror jeg hørte svarttrost igår kveld, den hadde en sånn nydelig "puuiiiiiittt tri tri tri puiiiiiiiiiiitt" lyd!

Jeg klarer heller ikke å sitte med bena i kors uten å kjenne sevjen bruse icon_razz.gif

Endelig er det vår!

(Snart tid for litt "hekking" i buskene kanskje icon_wink.gif )12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler av Vinga* - jeg husker dengang jeg var 18 og hadde oppdaget sex - nå har jeg rundet 35 og får ikke nok icon_razz.gif Er glad kjæresten min er veltrent icon_wink.gif, han er 46 og sprek som en gyngehest icon_biggrin.gif...også sier de at vi kvinner er på topp rundt de 40...stakkars fyr icon_razz.gif

fugler ja...hmm...gjøk og sisik, trost og stær og noen forbausede gråspurver som flakser yre hit og dit - et sant virrvarr av lyder icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: galadriel den 2002-04-04 13:38 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

icon_lol.gif

Flott at han klarer å holde følge med deg icon_biggrin.gif

Min må visst trene opp kondisen sin for å klare å holde tritt med alle lystene mine icon_razz.gif

Jeg tvinger ingen, men han vil.

Jeg har vært småkåt i hele dag, skal på treninga snart og få ut litt energi, det blir nok godt icon_razz.gif (les: tråden om orgasme på treningsapparater)

Gleder meg til å leve videre- verden kjennes ganske ok for tiden icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...