galadriel Skrevet 4. april 2002 #1 Del Skrevet 4. april 2002 Sola skinner fra skyfri himmel, i røykepausen hørte jeg småfuglene klarne halsen, løvetannen som har brutt gjennom asfalten...ting tyder på at våren er her Og inni meg så nesten koker det! Barnefri til helga og en uke siden sist Klarer ikke å sitte med bena i kors uten at det sitrer og pulsen stiger jo Deilig å kjenne tælan i kroppen tine, det bobler av liv...hmm...jeg har mest lyst til å stikke fra jobben og ta helga på forskudd 1212[ Dette Innlegg er endret av: galadriel den 2002-04-04 13:06 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #2 Del Skrevet 4. april 2002 Kjenner følelsen!!! Jeg er helt yr om dagen, og sambo fortviler Galadriel- hvilke fugler hører du? Jeg tror jeg hørte svarttrost igår kveld, den hadde en sånn nydelig "puuiiiiiittt tri tri tri puiiiiiiiiiiitt" lyd! Jeg klarer heller ikke å sitte med bena i kors uten å kjenne sevjen bruse Endelig er det vår! (Snart tid for litt "hekking" i buskene kanskje )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galadriel Skrevet 4. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 4. april 2002 *ler av Vinga* - jeg husker dengang jeg var 18 og hadde oppdaget sex - nå har jeg rundet 35 og får ikke nok Er glad kjæresten min er veltrent , han er 46 og sprek som en gyngehest ...også sier de at vi kvinner er på topp rundt de 40...stakkars fyr fugler ja...hmm...gjøk og sisik, trost og stær og noen forbausede gråspurver som flakser yre hit og dit - et sant virrvarr av lyder 1212[ Dette Innlegg er endret av: galadriel den 2002-04-04 13:38 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #4 Del Skrevet 4. april 2002 Flott at han klarer å holde følge med deg Min må visst trene opp kondisen sin for å klare å holde tritt med alle lystene mine Jeg tvinger ingen, men han vil. Jeg har vært småkåt i hele dag, skal på treninga snart og få ut litt energi, det blir nok godt (les: tråden om orgasme på treningsapparater) Gleder meg til å leve videre- verden kjennes ganske ok for tiden 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå