Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg skal kjøpe meg en fuktighetskrem/bodylotion til å smøre magen med og ellers på kroppen, noen som har en god å annbefale meg? Og en annen ting, kan gravide bruke kremer som det er alkohol i? Håper på svar
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Ingen som kan annbefale noe? hva bruker dere da?
Nigo-san Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg bruker det som til enhver tid står i skapet, om jeg er gravid eller ei. Kunne selvsagt sikkert kjøpt noen svinedyre anti-strekkmerke-kremer, men har null tro på at slike fungerer, så jeg bruker bare det jeg har.
Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg kjøpte en fin bodylotion på apoteket. Fokuserte nok mer på om den inneholdt parabener eller ikke, enn om det var alkohol i den.
Alvilde Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Jeg bruker bodybutter fra Bodyshop. Flere forskjellige varianter, men mange av dem kan brukes på min hudtype, og det er greit å varirere litt i lukten. Nå har jeg papaya og pasjonsfrukt. Herlig. Jordbær er jo en slager. Tipper mengden alkohol i slike produkter er så liten at det ikke spiller noen rolle for babyen i magen. Men jeg trodde alkohol tørket ut huden?
Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Hva er parabener? Parabener, f.eks. metylparaben, er stoffer som kan virke hormonforstyrrende, og derfor ikke er tillatt i produkter som skal brukes på små barn. I hudpleieprodukter til voksne, derimot, er det veldig utbredt.
Amalie_85 Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Jeg har og fra body shop.Akkurat hva den heter husker jeg ikke i farte nå! Men den skal visst være fin til å prøve å forhindre strekkmerker. Men jeg vet jo ikke med sikkerhet. Det er bare å spørre på body shop så vet de hvordan jeg mener!
Skrållan Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Jeg brukte body butter jeg og, samme type som Amalie_85 vil jeg tro! er en body butter du skal bruke på bryst, lår og rumpe, og egen body stick i samme merke som du bruker på magen. Huden min fikk masse fuktighet, og ingen strekkmerker!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Da tror jeg at jeg skal satse på en body butter Den inneholder vel ikke parabener? kremene fra body shop inneholder vel ikke noen "skadelige" stoffer?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Hva heter kremen du bruker da Susan Sto Helit? Er det i det hele tatt mulig å få gode kremer uten noen slike stoffer? kom gjerne med tips
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Jeg syns a-creme fra apotektet er veldig god jeg da. Den er ikke så fancy og lukter ingenting, men jeg syns den er veldig god.
Umuriel Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Jeg har brukt body lotion med aloe vera fra Jason i et par år. Inneholder ikke parabener.
MrsC Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Jeg har brukt litt forskjellig ettersom huden har krevd mer fuktighet. Neutral og HTH inneholder ikke parabener, men er ikke av de med mest fuktighet i heller. Etter at magen virkelig kom har jeg brukt A-creme (apoteket og noen vitabutikker) og bodybutter fra Bodyshop. Må innrømme at jeg har liten tro på at kremer kan hindre/ dempe strekkmerker siden kremene ikke trenger så langt ned i huden. Men som kløedempende på en stadig mer strukket hud har disse kremene hjulpet veldig bra.
Gjest Gjest_marsy_* Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 Jeg bruker vanligvis fuktighetskremer av ulik typer fra Body Shop, nå har jeg kjøpt en som er beregnet til å forebygge strekkmerker. Du kan både kjøpe en flaske fuktighetskrem (ca 100kr for en flaske som er ganske drøy) og en stick, til å bruke direkte på magen. Bruker foreløpig bare fuktighetskremen, og den lukter uansett veldig godt :-)
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #16 Skrevet 13. november 2007 Jeg har og fra body shop.Akkurat hva den heter husker jeg ikke i farte nå! Men den skal visst være fin til å prøve å forhindre strekkmerker. Men jeg vet jo ikke med sikkerhet. Det er bare å spørre på body shop så vet de hvordan jeg mener! cocoa bodybutter. Fåes også på stift
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå