Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Så noe om mascara primer i en annen tråd her. Hva er det? Brukes det for å få lengre, finere vipper? Bilde av et eksempel? Hva står det utapå den? Pris?
Gjest Frysepulver Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) . Endret 29. desember 2007 av Fjompe
Rexina Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Har en primer fra Estee Lauder, og den gjør virkelig forskjell på vippene mine i alle fall! Bruker MAC maskara og uten primer gir den veldig naturlige korte viper uten klumper, men med gir den lange fyldige, buede vipper uten klumper. Er frelst!
Malina Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg bruker Guerlain sin, og den er superbra! Vippene virker fyldigere med denne.
Gjest supah babeh from the supah land Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 LANCÔME! http://www.lancome-usa.com/makeup/mascara/...-booster-xl.htm Ser ut som at jeg har falske vipper på meg.
Gjest Frysepulver Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 LANCÔME! Ser ut som at jeg har falske vipper på meg. Er det et mål? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå